اخبار داغ

سرپرست فرمانداری کوهدشت:

نگرانی از تأمین میوه شب عید نداریم/ فعالیت گشت‌های نوروزی تنظیم بازار در کوهدشت

نگرانی از تأمین میوه شب عید نداریم/ فعالیت گشت‌های نوروزی تنظیم بازار در کوهدشت
سرپرست فرمانداری کوهدشت گفت: در تأمین میوه شب عید نگرانی وجود ندارد و فعالیت گشت‌های نوروزی تنظیم بازار در کوهدشت به‌صورت مستمر برقرار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک، عصر امروز جلسه تنظیم بازار کوهدشت به ریاست فرماندار این شهرستان و با حضور فرماندهی انتظامی، دادستان، مدیران شهرستانی و اعضای ستاد در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.   

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

 

,

محمدرضا آزادبخت از فعالیت منظم و مستمر گشت‌های نوروزی تنظیم بازار متشکل از نیروی انتظامی، ادارات صمت، اصناف، تعزیرات، دامپزشکی و سایر اعضا خبر داد و اظهار کرد: فعالیت این گشت‌ها در چند روز باقیمانده تا نوروز به‌صورت ویژه و تا پایان تعطیلات نوروزی فعال و ادامه خواهد داشت. 

,

 

,

وی افزود: در رابطه با توزیع میوه شب عید، چند اداره از شهرستان ازجمله جهاد کشاورزی و تعاون روستای موظف به تأمین و توزیع به‌موقع میوه باقیمت مناسب در شهرستان شده‌اند و هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد. 

,

 

,

سرپرست فرمانداری کوهدشت با اشاره به تأمین کالاهای اساسی در شهرستان و عدم وجود هیچ‌گونه مشکلی در این رابطه اظهار داشت: تمام دستگاه‌های شهرستان پای‌کار بوده و چه در رابطه با تنظیم بازار و چه در رابطه با ستاد تسهیلات نوروزی فعالیت‌های خوبی در حال انجام است که  ان‌شاءالله نتایج حاصله به رضایتمندی عمومی در شهرستان منتج  شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه