اخبار داغ

شرکت ایران چسب طعمه حریق شد

شرکت ایران چسب طعمه حریق شد
شرکت ایران‌چسب در شهرصنعتی البرز از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه امروز طعمۀ حریق شده و همچنان در آتش می سوزد، این در حالی است که منابع آگاه از احتمال کشته و مجروع شدن عده‌ای خبر می‌دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ از ساعت ۱۵ و۳۰ دقیقه امروز شرکت ایران چسب دچار آتش سوزی شده و به گفتۀ برخی از شاهدان در همان دقایق اولیه ۲ نفر مجروح و یک نفر نیز فوت شده است که مجروحان حادثه به سرعت به بیمارستان منتقل شده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

شرکت ایران چسب طعمه حریق شد

, شرکت ایران چسب طعمه حریق شد,

شدت حادثه در ساعت اولیه به قدری گسترده بود که انفجارهای متعدد و پشت سر هم رخ داده و امکان نزدیک شدن به شرکت وجود نداشته است‌. آتش‌نشانان از همان دقایق ابتدایی حادثه در محل حاضر شده و به سرعت به اطفای حریق پرداخته‌اند.

,

به گزارش خبرنگار فارس از محل حادثه، آتش سوزی همچنان ادامه دارد و به گفتۀ شاهدان حجم آتش نسبت به ساعات اولیه بسیار کاهش پیدا کرده اما این در حالی است که همچنان آتش سوزی در حجم وسیعی ادامه دارد و مهار آن با مشکل مواجه شده است.

,

اخباری مبنی بر تعداد بیشتر مجروحان نیز مخابره می‌شود که البته هیچ یک از مراجع مرتبط تائید نکرده‌اند.

,

به نظر می‌رسد آتش سوزی تا ساعاتی دیگر نیز ادامه داشته باشد، البته علاوه بر آتش نشانی‌های شهرصنعتی البرز و الوند تعدادی اکیپ نیز از آبیک، قزوین، محمدیه ، شریفیه و لشگر ۱۶ زرهی در محل حاضر هستند.

,

در محل حادثه تعدادی خودروی اورژانس نیز مستقر هستند تا در صورت نیاز به انتقال مصدومان بپردازند.

,

به گزارش خبرگزاری فارس این درحالی است که تنها بیمارستان شهر الوند در حالت نیمه تعطیل به سر می‌برد و مجروحان به دلیل نزدیکی شهرصنعتی به مرکز استان، به بیمارستان‌های قزوین منتقل می‌شوند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه