اخبار داغ

رئیس اداره ثبت‌احوال شهرستان فارسان:

آخرین‌مهلت تعویض کارت ملی هوشمند پایان اسفندماه 97 است

آخرین‌مهلت تعویض کارت ملی هوشمند پایان اسفندماه 97 است
رئیس اداره ثبت‌احوال شهرستان فارسان گفت: مردم در خصوص کارت هوشمند ملی تا پایان امسال اقدام کنند و این کار مهم را به سال آینده موکول نکنند، چون سال آینده با محدودیت‌هایی مواجه خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نورعلی خدادادی در گفتگو با  جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: والدینی که صاحب نوزاد می‌شوند دو مطلب مهم را مدنظر داشته باشند تا نوزاد و فرزند در آینده دچار مشکل یا مشکلات اجتماعی نشود و از والدین پاسخی را طلب ننمایند.

خدادادی‌ در ادامه افزود: مطلب اول اینکه بعد از تولد نوزاد والدین نسبت به دریافت شناسنامه طفل اقدام کنند تا طفل آن‌ها به‌موقع بتواند از حقوق اجتماعی بهره‌مند شود و مطلب دوم در انتخاب اسامی طفل دقت لازم را داشته باشند چون بعد از تنظیم و صدور شناسنامه تغییری در شناسنامه صورت داده نخواهد شد و اسامی تغییر نخواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: خانواده‌ها و افرادی که عزیزی را ازدست‌داده‌اند از آن‌ها نیز خواهشمندیم که تا 10 روز بعد از تاریخ فوت حتماً جهت ابطال شناسنامه اقدام نمایند.

رئیس اداره ثبت‌احوال شهرستان فارسان تصریح کرد: عزیزانی که شناسنامه آن‌ها نیاز به تعویض دارد به اداره ثبت‌احوال شهرستان و یا دفاتر پیشخوان منتخب مراجعه و کار خود را انجام دهند تا با مشکلی مواجه نشوند.

خدادادی اظهار داشت: در خصوص کارت‌های ملی و شناسایی تا پایان امسال اقدام کنند و این کار مهم را به سال آینده موکول نکنند. چون سال آینده با محدودیت‌هایی مواجه خواهند شد.

وی گفت: در خصوص ظرفیت نوبت‌گیری کارت هوشمند ملی در شهرستان و با توجه به اتمام اعتبار کارت‌های ملی  هم‌اکنون در چندین دفتر پیشخوان در حال ثبت‌نام کارت هوشمند ملی در سطح شهرستان می‌باشیم و از شهرستانی‌های عزیز درخواست نموده با مراجعه به سایت www.ncr.ir و یا از طریق مراجعه به یکی از دفاتر پیشخوان نسبت به اخذ کارت هوشمند ملی اقدام نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه