اخبار داغ

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر:

اختتامیه همایش نشان محبت در بوشهر برگزار می شود/ساخت سه ضریح خیمه گاه کربلا با پشتیبانی مردم بوشهر

اختتامیه همایش نشان محبت در بوشهر برگزار می شود/ساخت سه ضریح خیمه گاه کربلا با پشتیبانی مردم بوشهر
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر گفت: همایش نشان محبت در 19 استان برگزار شده است که اختتامیه آن در سالن لیان شهر بوشهر ساعت 9 صبح روز 22 اسفندماه برگزار و از نماینده گان مردم تقدیر خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل  سپاس؛ رضا مطاف رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر گفت: ستاد بازسازی استان بوشهر از جمله مجموعه های فعال کشور است که توانست پل ارتباطی مردم و اهلبیت باشد که از سال 82 فعالیت رسمی خود در قالب اعزام نیرو و کمک های نقدی و غیر نقدی آغاز کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر اظهار کرد: در سال 92 با همکاری و هماهنگی مردم و مسئولین استانی پروژه ساخت خیمه گاه حضرت ابوالفضل (ع) کلید خورد که پس از تکمیلی با اشکان مردم بدرقه و در شهر کربلا نصب شد.

,

, ,

مطاف افزود: دومین پروژه ای که توسط استان بوشهر اجرا شد ساخت دو نیم ضریح حضرت قاسم ابن الحسن(ع) و ضریح سیدالشهدا بود که این پروژه هم با همراهی چند هزار نفری مردم راهی شهر کربلا و بدون هیچ نواقصی توسط استاد کاران ایران نصب شد.

,

وی بیان کرد: تا سال 97 هر تعهدی که نسبت به ستاد بازسازی عتبات عالیات داشته ایم  با پشتیبانی مستقم و دلگرمی مردم عملی شد.

,

رئیس ستاد بازسازی عتبات استان بوشهر عنوان کرد: استان بوشهر در اربعین گذشته توانست در یک حرکت کاملا مردمی 54 موکب در مسیر زائرین کربلا ایجاد کند که 5 موکب مرز شلمچه، دو موکب شهر نجف، 10 موکب در مسیر نجف به کربلا، 18 موکب در کربلا مستقر شدند.

,

مطاف ادامه داد: موکب های استان بوشهر نزدیک به 35هزار نفر خدمات ارائه دادند و در هر وعده غذایی بیش از 94 هزار نفر را سرویس می دادند که 1250 نفر خادم و 60 پزشک جهت ارائه خدمات اعزام شدند.

,

, ,

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات تصریح کرد: نیروهای متخصص در همه رشته ها جهت بازسازی در طول سال به عتبات اعزام می شوند و در حال حاضر 730 نفر در لیست اعزامی قرار دارند که اعزام آنها حداقل یک ماه طول می کشد؛ افرادی که عزام می شوند هیچ گونه هزینه ای دریافت نمی کنند.

,

مطاف با اشاره به برگزاری همایش نشان محبت، ابراز کرد: روز 22 اسفند ماه با عنوان نشان محبت با حضور مسئولین استانی و کشوری برگزار خواهد شد.

,

, ,

وی اذعان کرد: همایش نشان محبت در 19 استان برگزار شده است که اختتامیه آن در سالن لیان شهر بوشهر ساعت 9 صبح روز 22 اسفندماه برگزار و از نماینده گان مردم تقدیر خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه