اخبار داغ

فرماندار خلیل آباد:

خروج دام زنده از شهرستان خلیل آباد ممنوع است

خروج دام زنده از شهرستان خلیل آباد ممنوع است
فرماندار خلیل آباد گفت: خروج دام زنده به منظور کاهش قیمت گوشت از خلیل آباد ممنوع است و با متخلفان برخورد می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ مجتبی شاکری، صبح امروز در نشست ستاد تنظیم بازار شهرستان خلیل آباد اظهار داشت: اصناف شهرستان نیز همراهی لازم را در عرصه های مختلف با نظام و انقلاب داشته اند و در لحظه های سخت پیروزمندانه از امتحان خود بیرون آمده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه شرایط امروز کشور علی رغم تلاش دشمن برای ایجاد مشکل و ایجاد نارضایتی در کشور، شرایط خوبی است، خاطرنشان کرد: چشم مردم در بازار به کارکرد ستاد تنظیم بازار است.

,

فرماندار خلیل آباد با بیان اینکه خلیل آباد در مسیر زائران امام رضا(ع) قرار گرفته و خدمت به زائران یک نعمت است، تصریح کرد: بازار شهرستان در این ایام پایانی سال همانند گذشته همراهی لازم را داشته باشند.

,

وی با تاکید بر اینکه تنظیم بازار و تامین مایحتاج مردم در اولویت کاری صنعت، معدن و تجارت، اصناف و... قرار داشته باشد، اذعان کرد: مشکلی برای تامین میوه شب عید مردم شهرستان نخواهیم داشت و باید در نحوه توزیع نیز اقدامات لازم صورت گیرد تا حق از شخصی ضایع نشود.

,

شاکری با اشاره به اینکه با کمبود کالا در سطح شهرستان مواجه نیستیم و نظارت بر قیمت ها صورت می گیرد، عنوان کرد: کشیک نوروزی نانوایی ها برای بهار اعلام خواهد شد و نانوایی ها حق تعطیلی واحد خود به صورت خودسرانه ندارند.

,

وی با بیان اینکه خروج دام زنده به منظور کاهش قیمت گوشت از خلیل آباد ممنوع است و با متخلفان برخورد می شود، تشریح کرد: خدمت دهی و افزایش رضایتمندی مردم نیز از وظایف اصلی مدیران شهرستان است و باید تمام تلاش خود را در این زمینه به کار گیرند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه