اخبار داغ

به مناسبت هفته درختکاری؛

کاشت نهال به یاد شهدا در شهرستان فارسان

کاشت نهال به یاد شهدا در شهرستان فارسان
در روز بزرگداشت شهدا و همزمان با هفته درخت کاری به یاد هر شهید یک نهال در گلزار شهدای شهر فارسان کاشته شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز، همزمان با فرا رسیدن 22 اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا و هفته درختکاری با مشارکت ادارات شهرستان فارسان و با پیشگامی بنیاد شهید شهرستان فارسان مراسمی برگزار گردید که طی آن ابتدا قبور مطهر شهدا غبار روبی و گلباران شده و در جوار این قبور مطهر به یاد هر شهید یک نهال کاشته شد.

حجت الاسلام فتاحی رئیس بنیاد شهید شهرستان فارسان در این برنامه گفت: این چنین برنامه هایی بسیار سودمند است و تماما بیانگر اصول اسلامی و انسانی است چرا که هم یاد شهدا گرامی داشته می شود و هم به طبیعت کمک میشود.

وی تصریح کرد:  درختکاری یکی از زیباترین اعمال است و در اصول اسلامی نیز بر آن بسیار تاکید شده و زیباترین و سودمند ترین کاری است که به جان آدمی و به جان جامعه حیاتی دوباره می بخشد.

حجت الاسلام فتاحی ضمن تشکر از ادارات شهرستان به خصوص منابع طبیعی و سپاه به جهت همکاری در اجرای این برنامه اظهار داشت: اجرای اینچنین برنامه هایی به بهانه ها و مناسبت های مختلف می تواند در فرهنگ ساز باشد و به سلامت محیط و جامعه کمک نماید.

ما اقتدار امروزمان را به این شهدا مدیونیم

مرداس طاهری فرماندار شهرستان فارسان نیز ضمن تقدیر و تشکر از همکاری ادارات در اجرای این برنامه گفت: انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی با هدف اشاعه فرهنگ غنی اسلامی و تشیع در جهان اتفاق افتاد و به لطف خدا ما تا حد زیادی در اشاعه فرهنگ ایثار و مقاومت در جهان موفق بوده ایم.

وی بیان داشت: امروز در جای جای دنیا صدای انقلاب ما شنیده شده است از همه مهمتر اینکه این انقلاب استلال کامل را برای مردمان این سرزمین به ارمغان آورده است. استقلالی که همراه با قدرت و عزت است. امروزه هیچ کشوری در دنیا نمیتواند به ایران اسلامی تعرض کند اگر ما تاریخ را بررسی کنیم در گذشته با هرجنگی که به کشور تحمیل میشد یک تکه از خاک این سرزمین به یغما می رفت اما به برکت این نظام و به لطف پیروی از ولایت در جنگ تحمیلی حتی یک وجب از خاکمان را به دشمن متعرضی که تمام دنیا یکپارچه از او حمایت و او را تجهیز کردند ندادیم.

وی در پایان بیان کرد: ما اقتدار امروزمان را به این شهدا مدیونیم و احترام به شهدا وظیفه تک تک افراد این جامعه و ملت است.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
, ما اقتدار امروزمان را به این شهدا مدیونیم, ما اقتدار امروزمان را به این شهدا مدیونیم,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه