اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

توهم برتری جویی فرانسه نسبت به سایر کشورها/این کشور به زودی دچار تغییر اساسی می شود

توهم برتری جویی فرانسه نسبت به سایر کشورها/این کشور به زودی دچار تغییر اساسی می شود
رضائی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:دوران خودخواهی ها تمام شده است و ملت ها نیز بیدار شده اند و همچنین از این حاکمین فاصله گرفته اند و این افراد خیلی برد ندارند؛ معتقدم به زودی زود کشور فرانسه دچار تغییر اساسی خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم رضائی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان؛ در خصوص دخالت فرانسه در امور کشورهای دیگر گفت: حاکمین کشور فرانسه به دلیل روحیه استکباری تو هم برتری از سایر کشورها را دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

وی ادامه داد: فرانسه علی رغم اینکه از درون کشوری پوسیده است؛ حاکمیتی بسیار ظالمانه دارد و دچار بحران های داخلی است؛ مردم این کشور از عملکرد نظام حاکمیتی آنها ناراضی هستند و تحت ظلم، فشار و بی عدالتی آنها قرار گرفته اند و به شدت هم سرکوب می شوند.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مردم فرانسه هفته هاست که درگیر اعتراض عمومی قرار گرفته اند و این مسئله نشان می دهد که بستر یک تحول و تغییر اساسی در آینده این کشور می توان مشاهده کرد.

,

رضائی افزود: اما حاکمین مستبد، خودخواه و خود بزرگ بین فرانسه در همان موضوعاتی که کشور خودشان به شدت دچار بحران است به دیگران اتهام می زنند و آن را ابزار اهانت و توهین به سایر ملت ها و دولت ها قرار می دهند.

,

وی تصریح کرد: مردم کشور فرانسه نسبت به حقوق بشر معترض هستند و این در حالی است که حاکمینش بر خلاف منش انسانی برخورد می کنند و به تخریب ملت های دیگر مشغول هستند.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای در پایان خاطر نشان کرد: دوران خودخواهی ها تمام شده است و ملت ها نیز بیدار شده اند و همچنین از این حاکمین فاصله گرفته اند و این افراد خیلی برد ندارند؛ معتقدم به زودی زود کشور فرانسه دچار تغییر اساسی خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه