اخبار داغ

استاندار البرز گفت:

تهدید بیابان زایی در کمین جنوب البرز/ کرج در معرض هجوم آلاینده ها است

تهدید بیابان زایی در کمین جنوب البرز/ کرج در معرض هجوم آلاینده ها است
استاندار البرز با اشاره به اینکه جنوب البرز با تهدید بیابان زایی مواجه است، گفت: آماده انعقاد تفاهم نامه برای اجرای طرح های بیابان زدایی در جنوب البرز هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، استاندار البرز در جلسه شورای اداری که با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان محیط زیست کشور عصر دوشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران در دستور برنامه های مدیران قرار گیرد، گفت: خروج آمریکا از برجام، جمهوری اسلامی را متحد تر و منسجم تر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
 
,
عزیزالله شهبازی با اشاره به اینکه اشتغال و تولید در البرز جاری و پویا است، افزود: مجموعه مسئولان البرز برنامه محور و خدمت محور در سایه اتحاد و انسجام به ذهنی مشترک برای ایجاد امنیت و رفاه مردم رسیده اند.
,
 
,
وی اظهار داشت: البرز یکی از قطب های صنعتی کشور است، بیش از 150 برند ملی در این استان فعالیت دارند و رونق تولید را با حفاظت از محیط زیست دنبال می کنیم.
,
 
,
شهبازی تصریح کرد: ظرفیت تولید البرز بسیار بالا است از این رو این استان کمترین تجمعات کارگری و اعتراضی را در شرایط کنونی داشته است، با این تفاصیل انتظار می رود در توسعه طرح ها دانش بنیان و های تک از سوی سازمان محیط زیست همراهی بیشتری را شاهد باشیم.
,
 
,
استاندار البرز با اشاره به اینکه البرز مهیای پذیرایی از مهمانان نوروزی می شود، گفت: شهرداران تمهیدات لازم را برای استقبال از مسافران نوروزی در شهرها و روستاها داشته باشند.
,
 
,
وی با بیان اینکه البرز یکی از قطب های صنعتی کشور است، افزود: در حوزه دارویی، قطعه سازی و موضوعات مختلف این استان می تواند بخش های زیادی از کشور را پشتیبانی کند.
,
 
,
شهبازی ضمن تشکر از مدیران استانی برای فعالیت شبانه روزی با هدف توسعه استان، اظهار داشت: یکی از مسایل این استان تامین حق آبه تالاب صالحیه بوده که انتظار داریم مساعدت هایی در این زمینه صورت گیرد.
,
 
,
وی با بیان اینکه خانه احزاب و سمن های البرز نیز به زودی راه اندازی می شوند تصریح کرد: امیدواریم که سال آینده با اقدامات صورت گرفته برای مردم این استان و کشور سال خوبی باشد و آرمان های خوبی که داریم رقم بخورد.
,
 
,
شهبازی با اشاره به اینکه البرز با جاذبه های فراوان طبیعی مقصدی کم نظیر برای طبیعت گردان و گردشگران است، عنوان کرد: باید در این راستا برنامه ریزی بیشتری داشته باشیم.
,
 
,
استاندار البرز گفت: کرج پس از تهران متراکم ترین کلانشهر کشور و در معرض هجوم آلاینده ها است.
وی با اشاره به اینکه جنوب البرز با تهدید بیابان زایی مواجه است، افزود: آماده انعقاد تفاهم نامه برای اجرای طرح های بیابان زدایی در جنوب البرز هستیم.
,
,
 
,
شهبازی در خاتمه خاطر نشان داشت: با تسریع در توسعه راه های البرز درصدد کاهش ترافیک و آلودگی هوا هستیم.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه