اخبار داغ

با هدف تنظیم بازار شب عید؛

برپایی ۶ نمایشگاه بهاره در سیستان و بلوچستان

برپایی ۶ نمایشگاه بهاره در سیستان و بلوچستان
سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان از تداوم برپایی نمایشگاه های بهاره با هدف تنظیم بازار شب عید و تامین مایحتاج اساسی مردم استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد رفیع سلطانزاده در گفتگو با عصرهامون، گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه ها تنظیم بازار و دسترسی مردم استان به کالاهای پر مصرف عید نوروز با مدیریت اتاق های اصناف شهرستان ها و با تاکید بر عرضه کالاهای ایرانی است.

وی ادامه داد: نمایشگاه بهاره در زاهدان از 17 اسفند آغاز و تا 24 اسفند ادامه خواهد داشت.

سلطانزاده ضمن اشاره به برگزاری نمایشگاه در نقاط مختلف استان از جمله دلگان افزود: این نمایشگاه ها در زابل 11 لغایت 21 اسفند و در فنوج از 18 تا 28 اسفند برپاست.

وی از برپایی نمایشگاه چابهار و کنارک طی روزهای آینده خبر داد و تصریح کرد: عمده کالاهای اساسی و تاثیر گذار در سبد خانوار از جمله گوشت، مرغ، برنج، شکر و دیگر کالاهای مورد نیاز از جمله البسه و پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، شیرینی جات و ... در این نمایشگاه ها عرضه می شود.

وی گفت: دستگاه های مختلف نظارتی و کیفی نیز قبل از برگزاری نمایشگاه بر نحوه قیمت گذاری و کیفیت کالاهای قابل عرضه در نمایشگاه نظارت داشته و کالاها پلمپ قیمت گردیده اند؛ علاوه بر این بازرسان این سازمان در طول مدت برگزاری جهت نظارت بر قیمت و کیفیت کالاهای عرضه شده در محل حضور خواهند داشت.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی غرفه داران می توانند مراتب را با بازرسان سیار این سازمان در میان بگذارند تا در همان زمان به آن رسیدگی شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه