اخبار داغ

چابهار، میزبان بزرگترین رویداد ورزشی کبدی جهان

چابهار، میزبان بزرگترین رویداد ورزشی کبدی جهان
مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان از برگزاری بزرگترین رویداد ورزشی کبدی جوانان جهان به میزبانی این استان در سال آینده خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ادهم کرد زابلی در گفتگو با خبرنگار عصرهامون، در تشریح این خبر گفت: جلسه تعیین میزبانی رقابت های جهانی کبدی جوانان با حضور رئیس فدارسیون کبدی ایران و سایر نمایندگان استان‌ ها روز گذشته در محل فدراسیون کبدی برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه 7 استان سمنان، اردبیل، قزوین، آذربایجان غربی، خوزستان، فارس و سیستان و بلوچستان متقاضی میزبانی مسابقات بودند که در نهایت 3 استان فارس، قزوین و سیستان و بلوچستان به عنوان کاندیدای نهایی مسابقات انتخاب شدند.

وی افزود: دیگر استان های متقاضی با توجه و شرایط ایده آل میزبانی شهرستان چابهار، به نفع سیستان و بلوچستان انصراف دادند.

کرد با اشاره به اینکه این مسابقات با همکاری منطقه آزاد چابهار برگزار خواهد شد، تصریح کرد: همچنین در این جلسه مقرر گردید، ناظرین کنفدراسیون جهانی کبدی پس از بازدید از محل اسکان ورزشکاران و سالن های برگزاری مسابقات شهرستان چابهار تاییدیه نهایی را در این خصوص صادر کنند.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: مسابقات جهانی کبدی در رده جوانان تا کنون در هیچ نقطه ای از دنیا برگزار نشده و برگزاری این مسابقات در آبان ماه سال آینده، می تواند زمینه ساز تحقق مهم ترین رویداد ورزشی در تاریخ کبدی استان شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه