اخبار داغ

درشهرکرد؛

چهارشنبه سوری امسال با اجرای نمایش تئاتر خیابانی رنگ و لعاب دیگر دارد

چهارشنبه سوری امسال با اجرای نمایش تئاتر خیابانی رنگ و لعاب دیگر دارد
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد گفت: امسال در جهت گسترش مفاهیم ایمنی و ترویج فرهنگ عمومی اقدام به برگزاری نمایش تئاتر خیابانی در شهرکرد کرده ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین نیوز ؛ مجید علی پور  مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اذعان بر اینکه در چهارشنبه آخر سال معمولا نوجوانان و جوانان بیشتر از هرکسی نیاز به مراقبت دارند بیان داشت: شرایط سنی دوران نوجوانی می طلبد هیجانات را تخلیه کنند و این موضوع باید هدایت شده باشد.

وی ادامه داد: افرادی که در چهارشنبه آخر سال آسیب پذیر هستند کودکان، خانم ها و کهن سال ها می باشند .

علی پور با اشاره به اینکه در بحث جلوگیری از حوادث تنها آتش نشانی نمی تواند دخیل باشد بیان داشت: جز آتش نشانی ما بقی دستگاه های مربوطه نیز باید فضای امن را در اخرین چهارشنبه سال مهیا کنند.

وی با تاکید بر اینکه از 15 اسفند  تا 15 فروردین ،  نیروهای آتش نشانی ما به صورت آماده باش حضور دارند اظهار کرد : در چهارشنبه آخر سال یک مامور آتش نشانی حتما" در سطح شهر  و دو خودرو نیز به صورت آماده باش حضور دارند.

علی پور  یادآور شد: در جاهایی که احساس می کنیم حوادث بیشتری در سطح شهر وجود دارد نیروهای ما همان جا مستقر خواهند بود .

وی عنوان کرد: روش های قدیمی فضا سازی شهری جوابگو نیازهای فرهنگی مردم مخصوصا" زمانی که باعث ایمنی و سلامت عموم جامعه دارد نیست .

علی پور بیان داشت: امسال در جهت گسترش مفاهیم ایمنی و ترویج فرهنگ عمومی اقدام به برگزاری دو برنامه با مشارکت برخی دستگاه ها داشته ایم که یکی از آن ها برگزاری نمایش همایش سرخی من از تو از تاریخ 22 لغایت 27 در گالری شهید آوینی شهرکرد در نوبت صبح و بعد از ظهر دایر است.

وی خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه آثاری در حوزه تصویر سازی و کاریکاتور با محوریت خطرات چهارشنبه آخر سال تولید و افتتاح می شود.

علی پور با اشاره به اینکه برنامه ای با رویکرد مشارکت خانواده ها و نوجوانان پیش بینی شده است بیان داشت: نمایش تئاتر خیابانی در چند نقطه از شهر از جمله مجتمع امام صادق (ع)، ایستگاه فرخشهر، ترمینال آزادی روزانه به مدت دو ساعت و نیم برگزار می شود .

وی یادآور شد: این نمایش خیابانی به منظور آتش بس در چهارشنبه سوری است که امیدواریم ما بقی دستگاه ها در فرهنگ گذراندن چهارشنبه سوری اقدام کنند.

علی پور  تصریح کرد: در چهارشنبه آخر سال 18 خودرو آتش نشانی که خودرو آب پاش هم هستن  با یک نفر مامور نیرو انتظامی در سطح شهر مستقر میکنیم.

وی با بیان اینکه در دو سال اخیر خوشبختانه حادثه ای نداشته ایم بیان داشت: امید است با آموزش ها و فرهنگ های لازم دیگر شاهد فاجعه و حادثه ای در چهارشنبه آخر سال نباشیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , جهانبین,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه