اخبار داغ

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف یزد خبر داد؛

برخورد جدی با ۵۱۴ گرانفروش در طرح نظارت نوروزی/بازار یزد دوشیفت زیر ذره‌بین نظارت اصناف یزد

برخورد جدی با ۵۱۴ گرانفروش در طرح نظارت نوروزی/بازار یزد دوشیفت زیر ذره‌بین نظارت اصناف یزد
مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف یزد گفت: از ابتدای طرح نوروزی نظارت بر بازار شب عید یزد تاکنون 514 پرونده تخلف تشکلیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن مظفری‌زاده در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به طرح نوروزی نظارت بر بازار شب عید گفت: این طرح از 15 بهمن ماه سال جاری آغاز شده و تا 15 فروردین ماه سال 98 با هدف برخورد با تخلفات صنفی از جمله گرانفروشی، کم فروشی ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

***بازار یزد دوشیفت زیر ذره بین نظارت اصناف

, ***بازار یزد دوشیفت زیر ذره بین نظارت اصناف, ***بازار یزد دوشیفت زیر ذره بین نظارت اصناف,

وی افزود: این طرح با حضور 10 بازرس مرد با هدف کنترل و نظارت بر بازار کالا و خدمات به ویژه مایحتاج مردم و کالاهای اساسی مردم از جمله خشکبار، میوه، آجیل، شیرینی، رستوران‌ها و ... و دو بازرس زن مختص نظارت بر آرایشگاه‌های زنانه و مزون‌ها در دو شیفت صبح و عصر در تمام روزها حتی ایام تعطیل اجرا می‌شود.

,

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف یزد عنوان کرد: بازرسان اصناف بر نحوه توزیع اقلام تنظیم بازار از جمله گوشت مرغ، گوشت قرمز و شکر و قیمت آنها که از سوی سازمان صنعت معدن تجارت تعیین شده است نظارت دارند.

,

***بیشترین تخلف در صنف پوشاک

, ***بیشترین تخلف در صنف پوشاک, ***بیشترین تخلف در صنف پوشاک,

مظفری با بیان اینکه از ابتدای این طرح تاکنون 6هزار و 100 بازرسی از سوی اتاق اصناف و 10 گشت مشترک با سازمان‌های دیگر انجام در بازار انجام گرفته است، گفت: در این مدت 514 پرونده تخلف به ارزش بیش از یک میلیارد و 600 میلیون ریال تشکیل شده است.

,

وی با اشاره به اینکه گران فروشی و عدم درج قیمت بیشترین تخلفات اصناف در طرح نوروزی را تشکیل می‌دهند، افزود: صنف پوشاک با 110 پرونده به ارزش بیش از 44 میلیون و 700 هزار ریال، صنف میدان‌دار و میوه فروش با 47 پرونده به ارزش 12 میلیون و 700 هزار ریال، صنف لبنیات با 47 پرونده به ارزش 6 میلیون و 500 هزار و رستوران‌ها با 27 پرونده به ارزش 11 میلیون و 900هزار ریال بیشترین تخلفات را داشته‌اند.

,

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف یزد با بیان اینکه در این طرح نوروزی 482 شکایت از سوی مردم به صورت تلفنی و حضوری ثبت شده است، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف و گرانفروشی از طریق شماره تماس 36291719 آن را به ستاد خبری گزارش کنند تا در کمترین زمان ممکن با آن برخورد و رسیدگی شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه