اخبار داغ

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین:

۷۰مسجد برای ایام اعتکاف اختصاص یافت

۷۰مسجد برای ایام اعتکاف اختصاص یافت
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین با اشاره به اختصاص 70مسجد برای ایام اعتکاف گفت: رنامه‌های فرهنگی ،سخنرانی، کلاس‌های قرآن و گروه تواشی طی این سه روز اجرا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علی نعمت اللهی در گفت‌وگو با  شاخص،اظهار کرد: استان قزوین از ۱۰اسفندماه سال ۹۷ آغاز به ثبت نام معتکفین کرده است و این آیین عبادی در ۷۰ مسجد استان برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص,

وی افزود: ۱۳مسجد به شهرستان قزوین و ۳مسجد به شهر قزوین اختصاص دارد که در صورت نیاز افزایش می‌یابد؛ ثبت نام برای اعتکاف تا بیست هفتم اسفند ادامه خواهد داشت.

,

, , ,

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: حدود ۱۴۰مبلغ برای این ایام در نظر گرفته شده که طی این سه روز به مناطق مختلف استان اعزام خواهیم کرد و حدود ۷۰مداح و ۷۰ قاری قرآن نیز در این محافل حضور خواهند داشت.

,

 

,

نعمت اللهی گفت: هزینه شرکت در اعتکاف در شهرها و شهرستان‌های مختلف استان متغیر است و به میزان حمایت خیرین بستگی دارد که این هزینه در شهر قزوین ۶۰هزار تومان و در برخی شهرها ۳۰ تا ۵۰هزار تومان است.

,

, , ,

این مسئول عنوان کرد: امسال هم مانند سال‌های گذشته برنامه‌های فرهنگی ،سخنرانی، کلاس‌های قرآن و گروه تواشی طی این سه روز اجرا می‌شود.

,

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: با توجه به همزمانی ایام اعتکاف با آغاز سال نو پیش بینی می‌شود که تعداد شرکت کنندگان کاهش یابد اما تاکنون استقبال خوبی را شاهد بودیم.

,

وی افزود: علاقمندان می‌توانند از طریق سایت etekaf-qazvin.ir  در مراسم اعتکاف ثبت نام کنند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه