اخبار داغ

معاون مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان:

نواقص و مشکلات راه آهن همدان باید رفع شود

نواقص و مشکلات راه آهن همدان باید رفع شود
معاون مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان با بیان اینکه نواقص و مشکلات راه آهن همدان باید رفع شود، گفت: به منظور رفاه حال مسافران نوروزی، تمهیدات لازم برای استقرار اتوبوس و سواری کرایه از مسیر راه آهن به داخل شهر و بالعکس فراهم شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، مهدی اخوان ظهر امروز در نشست هماهنگی نوروز 98، اظهار کرد: با توجه به رویداد 2018 در همدان و تبلیغاتی که صورت گرفت امکان ورود گردشگران به استان همدان بسیار زیاد است.

وی افزود: از این رو لازم است برای آرامش و رفاه نسبی گردشگران، زیرسازها و اقدامات لازم تا قبل از فرا رسیدن ایام نوروز انجام شود.

 گفت: بازرسی و ارزیابی‌های لازم از حوزه‌های خدمات‌رسان به مسافران آغاز شده و این اقدام در اولویت است.

وی با بیان اینکه باید نواقص و مشکلات راه آهن همدان رفع شود،‌ تصریح کرد: ایمن‌سازی تقاطع ها، نصب علائم هشداری، بهسازی راه، برق‌رسانی و روشنایی مسیر، تأمین امنیت با استقرار پلیس، ایجاد پایگاه موقت اورژانس جاده‌ای به ویژه در ایام نوروز و پیگیری تخصیص سوخت شرکت راه آهن از جمله اقداماتی است که انجام شده و تعدادی نیز تا قبل از فرا رسیدن ایام نوروز اجرایی می‌شود.

اخوان ادامه داد: باید به منظور رفاه حال مسافران نوروزی، تمهیدات لازم برای استقرار اتوبوس و سواری کرایه از مسیر راه آهن به داخل شهر و بالعکس فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: فراهم‌سازی زیرساخت‌های لازم برای جذب گردشگر و سفری همراه با آرامش و بدون دغدغه برای مسافران نوروزی باید در دستور کار همه دستگاه‌های خدمات‌رسان قرار گیرد.


عریض کردن مسیر جاده‌ای راه آهن همدان در دستور کار است


در ادامه مصطفی اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن ایام عید و آغاز سفرهای نوروزی امسال نیز همچون سال‌های گذشته از امکاناتی شامل استقرار اکیپ‌های سیار و دائم راهداری، امداد خودرو و هلال احمر در طول مسیرهای بین شهری برخوردار خواهیم بود.

وی از آماده‌سازی و بهسازی جاده‌ها مانند اصلاح و ترمیم روکش آسفالت در برخی از مسیرها خبر داد و افزود: شستشو و تعویض علائم ترافیکی، خط کشی، تعمیر روشنایی جاده‌ها و جمع‌آوری دستفروشان از حاشیه بزرگراه ها به ویژه در نقاط ورودی شهر پیش از آغاز ایام طرح نوروزی از دیگر اقداماتی است که در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.

مدیرکل راهداری استان همدان گفت: با نصب و معرفی شماره‌های تماس و پیامک، همچنین وب سایت‌های اینترنتی در معرض دید مسافران و پایانه‌های عمومی، مسافران و کاربران می‌توانند مشکلات خود را در زمینه دریافت خدمات سفر به این اداره کل ارائه و تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری کنند.

وی در پایان به مسیر جاده‌ای راه آهن همدان اشاره و خاطرنشان کرد: به منظور افزایش ایمنی در این مسیر این اداره کل اقدام به نصب تابلو و علائم راهنمایی و رانندگی کرده و عریض کردن و نصب نیوجرسی در جاده نیز در دستور کار است.

انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, عریض کردن مسیر جاده‌ای راه آهن همدان در دستور کار است, عریض کردن مسیر جاده‌ای راه آهن همدان در دستور کار است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه