اخبار داغ

شهردار اسدآباد اعلام کرد؛

خرید ۴۰۰ تن آسفالت برای بازسازی و لکه‌گیری خیابان‌های اسدآباد

خرید ۴۰۰ تن آسفالت برای بازسازی و لکه‌گیری خیابان‌های اسدآباد
شهردار اسدآباد گفت: در آستانه عید نوروز و ورود مسافران، ۴۰۰ تن آسفالت برای لکه‌گیری و بازسازی معابر و خیابان‌های اصلی سطح شهر اسدآباد خریداری شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیمان سبزه‌ای امروز در گفت‌وگو با خبرنگار نافع از آغاز آسفالت و لکه‌گیری معابر و خیابان‌های اصلی سطح شهر اسدآباد در آستانه نوروز امسال خبر داد  و اظهار کرد: در این راستا حدود 400 تن آسفالت خریداری شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع ,

وی از نصب المان‌ها، نمادها و هفت سین نوروز در ورودی و خروجی شهر اسدآباد اشاره و بیان کرد: این امر تا قبل از پایان سال و در آستانه نوروز انجام خواهد شد.

,

شهردار اسدآباد گفت: شهر اسدآباد به علت اینکه مسیر عبور بوده، هر ساله میزبان مسافران نورزوی زیادی است که در این زمینه با مشارکت فرمانداری بنرهای خوش آمدگویی به گویش‌های مختلف در ورودی این شهر نصب می‌شود.

,

وی با اشاره به خریداری و کاشت 400 اصله نهال درخت در سطح شهر یادآور شد: این نهال‌ها در سطح میادین، بلوارهای اصلی و از همان ورودی شهر اسدآباد در سینه کوه کاشته خواهد شد.

,

سبزه‌ای گفت: با همکاری نیروی انتظامی به دنبال رنگ‌آمیزی برخی از علائم و تعمیر چراغ‌های راهنمایی و رانندگی از کار افتاده‌ هستیم.

,

وی با اشاره به اینکه ست ورزشی پارک‌های شهید رجایی و ملت شکسته شده‌اند، افزود: سعی داریم تا قبل از ایام نوروز ست‌ها را خریداری کرده و مردم نیز از این وسایل که عامه منفعه هستند باید بهتر استفاده کنند.

,

شهردار اسدآباد ادامه داد: قیمت وسایل ورزشی حدودا" سه برابر  شده و نیاز است که مردم به درستی از وسایل استفاده کنند زیرا خود مردم به گونه‌ای دخیل بوده و این هزینه‌ها از جیب خودشان است.

,

وی با بیان اینکه شهر اسدآباد در مسیر عبور مسافران زیادی است که این مسافران در ایام نوروز چند برابر می‌شوند، خاطرنشان کرد: اگرچه شهر اسدآباد بدون عیب و نقص به لحاظ مبلمان شهری نیست اما امسال هم به استقبال مسافران نوروزی می‌رویم و سعی می‌کنیم برای سال آینده بهتر از امسال عمل شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه