اخبار داغ

رئیس هلال احمر تربت حیدریه مطرح کرد؛

آمادگی ۳ پایگاه در طرح نوروزی امداد و نجات جاده ای

آمادگی ۳ پایگاه در طرح نوروزی امداد و نجات جاده ای
رئیس جمعیت هلال احمر تربت حیدریه گفت: امسال در طرح نوروزی امداد و نجات جاده ای 3 پایگاه امدادی هلال احمر با 30 نفر نیروی عملیاتی بهمراه 12 دستگاه خودروی امدادی محورهای مواصلاتی تربت حیدریه به مشهد مقدس را پوشش می دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار تابان تربت، رضا مومن زاده ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: طرح ملی و نوروزی هلال احمر در قالب 3 طرح از روز 25 اسفند امسال تا 17 فروردین 98 با حضور 500 نجاتگر، امدادگر و داوطلب اجرا می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

وی در تشریح طرح های سه گانه هلال احمر افزود: طرح ایمنی و سلامت که با استقرار دو پایگاه 24 ساعته در ورودی شهر در میدان جهاد و همچنین کارخانه کاشی زرین خراسان خدمات ایمنی و سلامت را در کنار راهنمای زائران و مسافران نیز اجرا می کنند.

,

مومن زاده خاطر نشان کرد: در طرح بهبود رفتار ترافیکی سعی شده با تبیین خطرات جاده ای و همچنین پیوستن رانندگان به کمپین نه به تصادفات جاده ای سفری بدون مخاطره و با نشاطی را برای مسافران رقم بزنند.

,

وی از طرح امداد و نجات جاده ای بعنوان سومین و مهمترین طرح هلال احمر یاد کرد و گفت: امسال در طرح امداد و نجات جاده ای 3 پایگاه امدادی هلال احمر با 30 نفر نیروی عملیاتی بهمراه 12 دستگاه خودروی امدادی محورهای مواصلاتی تربت حیدریه به مشهد مقدس را پوشش می دهند.

,

مومن زاده همچنین از اجرای طرح ملی سحاب توسط داوطلبان هلال احمر خبر داد و افزود: این طرح با حضور داوطلبان در پارک ها، تفرجگاهها و کمپ ها و محل استقرار مسافرین با توزیع بروشور و راهنمای زائرین و ارائه خدمات پایش سلامت اجرا می شود.

,

رییس جمعیت هلال احمر تربت حیدریه اضافه کرد: مرکز کنترل عملیات در شعبه مرکزی هلال احمر با مشارکت دستگاههای مربوطه از جمله پلیس راهور، دانشگاه علوم پزشکی و اداره حمل و نقل جاده ای نیز فعال شده است.

,

وی بیان کرد: با توجه به اینکه محور تربت حیدریه به مشهد بعنوان سومین محور حادثه خیز خراسان رضوی معرفی شده لذا علاوه بر فعالیت پایگاههای جاده ای چهار نقطه از جمله؛ گرماب، رباط سنگ، کدکن و کارخانه کاشی زرین خراسان به همراه اماکنی در داخل شهردر مواقع اضطراری به در راه ماندگان احتمالی اسکان می دهند.

,

مومن زاده با بیان اینکه امسال 22 میلیارد ریال تجهیزات به جمعیت هلال احمر تربت حیدریه افزوده شده، گفت: خودروهای ست نجات، هیدرولیک و همچنین تجهیزات امداد کوهستان، سیلاب، اطفاء حریق و ملزومات انفرادی نجاتگران بعنوان بخشی از این تجهیزات مورد نیاز شهرستان به شمار می رفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه