اخبار داغ

۸۰۰ معتاد رازوجرگلانی با حضور در دوره های انجمن NA پاک شدند

۸۰۰ معتاد رازوجرگلانی با حضور در دوره های انجمن NA پاک شدند
رئیس اداره ورزش و جوانان رازوجرگلان از پاک شدن ۸۰۰ نفر از اعتیاد در این شهرستان با شرکت در دوره های انجمن معتادان گمنام، NA خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، موسی الرضا رازقی رئیس اداره ورزش و جوانان رازوجرگلان در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: این افراد نجات یافته مرد و زن از اعتیاد در این شهرستان با شرکت در کلاس های NA (معتادان گمنام) اتفاق افتاده است که در شهر راز ۴۰۰ نفر در غلامان ۳۰۰ نفر و در جرگلان حدود ۱۰۰ نفر نجات یافته اند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,
 
,
وی افزود: این تعداد معتادین از  ۴ سال قبل در غلامان، سه سال قبل در بخش جرگلان و از یک سال قبل در شهر راز در این کلاس ها شرکت کرده و هر هفته نشست و گفت و گو دارند .
,
 
,
رازقی اضافه کرد : سنین این تعداد ترک کرده بین ۲۵ تا ۴۰ ساله است .
,
 
,
وی گفت: در جلسه ای که با مسئولان شهرستان با عنوان ستاد ساماندهی امور جوانان و همکاری و مشارکت معتادین نجات یافته برگزار شد مقرر شد که از افراد ترک کرده حمایت شود.
,
 
,
وی از جمله حمایت های مد نظر از این افراد را قرار دادن سالن ورزشی در اختیار آنها، تشویق به شرکت در ورزش های همگانی و شرکت در مسابقات ورزشی و جشنواره ها، ایجاد اشتغال برای آنان و حمایت از وام های درخواستی آنان برای اشتغال و ازدواج نام برد .
,
 
,
رازقی اظهار کرد: این شهرستان در حدود پنج هزار معتاد دارد که بیشترین آنها بین سنین ۲۵ تا ۳۰ ساله است و بخش جرگلان به نسبت اینکه جمعیت بیشتری دارد،  بیشترین آمار معتادان را به خود اختصاص داده است.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه