اخبار داغ

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان:

تشدید مقابله پلیس با قاچاق مرغ در زنجان/ ۳ محموله قاچاق مرغ در استان زنجان کشف و ضبط شد

تشدید مقابله پلیس با قاچاق مرغ در زنجان/ ۳ محموله قاچاق مرغ در استان زنجان کشف و ضبط شد
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به مقابله پلیس با قاچاق مرغ در زنجان گفت: در این راستا سه محموله قاچاق در استان زنجان توقیف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر کردلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: ماموران انتظامی استان در بازرسی از 5 دستگاه کامیون باری بیش از 10 هزار قطعه مرغ زنده قاچاق فاقد مجوز بهداشتی به ارزش بیش از یک میلیارد ریال کشف کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  موج رسا; , موج رسا;,

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی استان حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان به 5 دستگاه کامیون باری مشکوک و آن ها را متوقف کردند.

,

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: ماموران در بازرسی از این خودروها 10 هزار 600 قطعه مرغ زنده قاچاق فاقد هرگونه مجوز دامپزشکی به ارزش بیش از یک میلیارد ریال کشف کردند.

,

وی خاطر نشان کرد: در این زمینه پرونده قضایی تشکیل و اقدامات قانونی در حال رسیدگی است.

,

کردلو با اشاره به کشف محموله مرغ منجمد قاچاق در خرمدره عنوان کرد: ماموران انتظامی شهرستان خرمدره 1600 کیلوگرم مرغ منجمد قاچاق به ارزش 200 میلیون ریال کشف کردند.

,

وی ابراز کرد: مأموران پلیس آگاهی حین گشت زنی و کنترل خودروها در شهرستان به یک دستگاه کامیون باری مشکوک شده و آنها را متوقف کردند.

,

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو، 1600 کیلوگرم مرغ منجمد قاچاق به ارزش بیش از200 میلیون ریال کشف کردند.

,

وی خاطر نشان کرد: در این زمینه پرونده قضائی تشکیل و اقدامات قانونی در حال رسیدگی است.

,

کردلو همچنین از کشف بیش از 2 هزار قطعه مرغ زنده در ابهر افزود: بیش از 2 هزار قطعه مرغ زنده قاچاق فاقد مجوز بهداشتی و مقدار2 هزار و140 کیلو گرم پای مرغ به ارزش بیش از 500 میلیون ریال کشف کردند.

,

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی وکلانتری 13 شریف آباد حین گشت زنی و کنترل خودروها در محور ابهر- تاکستان به 4 دستگاه کامیون باری مشکوک شده و آنها را متوقف کردند.

,

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو، 2 هزار و890 قطعه مرغ زنده و مقدار 2 هزار و 140 کیلوگرم پای مرغ قاچاق به ارزش بیش از 500 میلیون ریال کشف کردند.

,

وی خاطر نشان کرد: در این زمینه نیز پرونده قضائی تشکیل و اقدامات قانونی در حال رسیدگی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه