اخبار داغ

معاون استاندار زنجان:

نتوانستیم در عرضه مرغ رضایت مردم را تامین کنیم/ باید روند توزیع مرغ در استان زنجان را مدیریت کنیم

نتوانستیم در عرضه مرغ رضایت مردم را تامین کنیم/ باید روند توزیع مرغ در استان زنجان را مدیریت کنیم
معاون استاندار زنجان با اشاره به اینکه در عرضه مرغ نتوانستیم رضایت مردم را تامین کنیم گفت: باید روند توزیع مورد توجه قرار گرفته و در این بخش مدیریت اتفاق بیفتد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; فرامرز نیک‌سرشت امروز در جلسه تنظیم بازار استان زنجان با اشاره به فضاسازی در بازار و ایجاد تنش در نبود برخی از اقلام کالا مصرفی اظهار کرد: در فضای 100 درصدی جنگ اقتصادی قرار داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه قاعده عرضه و تقاضا چند سال است که اجرا می‌شود و همه کشورها آن را تجربه کردند بیان کرد: با بسته شدن مسیر تبادل کالا قاعده عرضه و تقاضا را با مشکل مواجه کرده است.

,

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان میانگین مصرف مرغ استان زنجان سال گذشته در شرایط عادی 25 تن عنوان کرد و افزود: این میزان در اواخر سال به 37 و در اسفند ماه به 51 تن افزایش می‌یافت.

,

وی با اشاره به اینکه در استان زنجان در تولید مرغ هیچ مشکلی نداریم بیان کرد: در حال حاضر علاوه بر تولید مازاد بر تولید نیز داریم.

,

نیک‌سرشت خاطر نشان کرد: مرغ با همان قیمت قبلی 11 هزار و 500 تومان در زنجان عرضه می‌شود و مرغداران نیز در تامین مرغ ما را خیلی خوب همراهی می‌کنند.

,

وی با اشاره به افزایش توزیع مرغ در استان زنجان گفت: در برخی مواقع روزی میزان توزیع مرغ در استان زنجان 70 تن رسیده ولی باز هم تشکیل صف وجود داشت.

,

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان عامل افزایش میزان مصرف مرغ در استان زنجان ناشی از عملیات سوء روانی است بیان کرد: مردم احساس می‌کنند که هفته آینده شاید گوشت مرغ نداشته باشیم.

,

وی گفت: ما در استان زنجان در بخش تولید مشکلی نداریم و در عرضه نیز با همراهی تولید کننده مواجه هستیم و در بخش عرضه و مکانیزم توزیع موفق نبودیم و این موضوع را می‌پذیریم.

,

نیک‌سرشت خاطر نشان کرد: در هر مرغ فروشی که صف است در توزیع موفق نیستند و اگر شکایتی وجود داشته باشد باید آنها را اصلاح کرد.

,

وی گفت: برای حل این مشکلات باید همراهی مردم باشد و از سوی دیگر باید نظارتها افزایش یافته و جلو سوء استفاده‌های احتمای گرفته شود.

,

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان با اشاره به اینکه نتوانستیم در عرضه مرغ رضایت مردم را داشته باشیم افزود: باید روند توزیع را مدیریت کنیم.

,

وی خاطر نشان کرد: مرغ تولید شده در زنجان از لحاظ کیفیت و میزان تولید بالا است و هیچ مشکلی از لحاظ تولید در استان نداریم.

,

نیک‌سرشت با اشاره به توزیع مرغ با قیمت استانهای همجوار در استان زنجان افزود: کسانی که نمی‌خواهند در صف خرید مرغ بایستند و قیمت هم برای آنها مهم نیست و بالاتر از قیمت موجود هم توان خرید را داشته باشد. گفتیم در مراکزی که معین است و از قبل شناسایی شده به اطلاع عموم خواهد رسید و عموما فروشگاه‌های زنجیره‌ای بوده با قیمت نسبت به میانگین قیمت استانهای همجوار عرضه می‌کنیم.

,

وی بیان کرد: کسانیکه نمی‌خواهند در این چرخه ورود داشته باشند و وقت خرید در زمان صبح را ندارند و حوصله ایستادن در صف را نداشته و در شان خود نمی‌بیند و همچنین به منظور تامین مصارف رستورانها در مکانهای مشخصی این مرغ‌ها عرضه می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه