اخبار داغ

فضای مجازی؛ مهم ترین بستر برای فرهنگ سازی چهارشنبه سوری

فضای مجازی؛ مهم ترین بستر برای فرهنگ سازی چهارشنبه سوری
رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی گفت: نباید از شبکه های مجازی غافل شد؛ چرا که بخش مهمی از مخاطب ها که باید آموزش و آگاهی به آن ها داده شود در شبکه مجازی فعال هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا , و به نقل از  صاحب نیوز؛ سعید کریمی پیش از ظهر امروز در نشست خبری چهارشنبه سوری اظهار کرد: باید یا استفاده از ترقه را در چهارشنبه آخر سال به صفر برسانیم و یا از ترقه های ایمن استفاده کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رئیس مرکز آموزشی درمانی امام موسی کاظم(ع) تصریح کرد: یکی از آسیب های چهارشنبه سوری که شاید آسیب دیده مراجعی هم نداشته باشد، خانم های بارداری هستند که آثار این ترقه ها در جنین و برای خود آن ها سال ها ادامه خواهد داشت.

,

کریمی با اشاره به اهمیت نقش فضای مجازی در پیشگیری و آموزش عنوان کرد: نباید از شبکه های مجازی غافل شد؛ چرا که بخش مهمی از مخاطب ها که باید آموزش و آگاهی به آن ها داده شود در شبکه مجازی فعال هستند.

,

سعید کریمی بیان کرد: در بیمارستان سوانج و سوختگی اصفهان در سال گذشته از ۵۳ نفری که مراجعه کردند، هشت نفر بستری و بقیه سرپایی مداوا شدند که ۳۸ نفر از آن ها مرد ۱۵ نفر هم خانم بودند.

,

رئیس بیمارستان امام موسی کاظم(ع) در ادامه گفت: در این تعداد مصدوم آتش برای ۲۹ نفر، ترقه برای ۲۰ نفر و فشفشه برای چهار نفر علت حادثه شناخته شده است.

,

کریمی همچنین اذعان کرد: در بین ۵۳ مورد حادثه چهارشنبه سوری که به بیمارستان امام موسی کاظم(ع) اعزام شدند؛ درصد سوختگی زیر پنج درصد ۴۰ نفر، پنج الی ۱۹ درصد ۸ نفر، بالای ۲۰ درصد پنج نفر را شامل شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه