اخبار داغ

شهرداران برای شهرشان از تهران عیدی آوردند

شهرداران برای شهرشان از تهران عیدی آوردند
نماینده مردم اصفهان گفت: قرار بر این شد که این ارتباطات انجام‌گرفته و کمک‌هایی در شب عید به شهرداران ۱۴ گانه منطقه و شهرستان اصفهان داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام احمد سالک در گفت‌وگو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: در دوازدهم آبان ماه جلسه‌ای با حضور نمایندگان شهرستان اصفهان فولادگر، عابدی و تاج الدین و بنده در دفتر نمایندگان اصفهان و با حضور 14 شهردار شهرستان اصفهان برای بررسی مشکلات آن‌ها تشکیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اصفهان تصریح کرد: در آن جلسه شهرداران نقطه نظرات و نیازمندی‌های خود را به‌طور مفصل مطرح کردند؛ در حقیقت 44 محور شد ازجمله درخواست‌ها این بود که جلسه‌ای با دکتر جمالی نژاد، معاون وزیر کشور برگزار شود.

,

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده با دکتر جمالی نژاد، روز گذشته جلسه‌ای با حضور پنج نفر نمایندگان شهرستان اصفهان، شهرداران و بعضی از اعضای شوراهای شهرداری برگزار شد.

,

سالک عنوان کرد: در این جلسه گزارشی از وضعیت جلسه دوازدهم آبان ارائه و خواسته‌ها و مسائل مطرح شد، سپس هرکدام از نمایندگان به‌طور جداگانه در یک محور سخنرانی کردند شهرداران هم به ترتیب صحبت‌ها و نیازمندی‌های خود را مطرح کردند.

,

احمد سالک با اشاره به مطالب اساسی مطرح‌شده‌ در این جلسه بیان کرد: شهرداری‌ها در سراسر کشور باید سازمان و سازوکار اساسی پیدا کنند که در مورد پرداخت حقوق معوقه شهرداری‌های مناطق 14 گانه شهرستان اصفهان قول‌هایی داده شد.

,

وی افزود: تکمیل و تجهیز ماشین‌آلات موردنیاز شهرداری‌ها از جمله آتش‌نشانی، اعم از ساختمان و ابزار لازم و امکانات برای آن موردبحث قرار گرفت؛ همین‌طور کمک و توجه به باغ بانوان که در چند نقطه درست‌شده است از مواردی بود که درباره آن بحث شد.

,

نماینده مردم اصفهان در مجلس در پایان با بیان اینکه به استفاده از ثروت پسماند برای تأمین منابع پایدار در این جلسه مطرح شد، اذعان کرد: برای قیر و آسفالت و مسائل مربوط به آن قول‌هایی داده شد؛ در مجموع تمام نیازمندی‌هایی که مطرح شد تقریباً و تحقیقاً پذیرفته شد و قرار بر این شد که این ارتباطات انجام‌گرفته و کمک‌هایی در شب عید به شهرداران 14 گانه منطقه و شهرستان اصفهان داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه