اخبار داغ

محموله میلیاردی کالای قاچاق در نجف آباد توقیف شد

محموله میلیاردی کالای قاچاق در نجف آباد توقیف شد
فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد گفت: در بازرسی های مأموران پلیس در نجف آباد، یک دستگاه کامیون حامل محموله های قاچاق توقیف و راننده دستگیر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ محمدرضا خدادوست در گفت و گو با صاحب نیوز بیان کرد: در راستای اجرای طرح مقابله ای مبارزه با قاچاقچیان کالا، مأموران یگان امداد شهرستان نجف آباد، عملیات گشت و بازرسی از خودروهای مشکوک را در اتوبان شهید کاظمی اجرایی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: مأموران به یک دستگاه کامیونت فوتون مشکوک و آن را متوقف کردند که در بازرسی به عمل آمده 70 عدد روغن زیتون، 780 عدد رانی خانواده، 53 عدد روغن زیتون، 480 عدد لوازم آرایشی بهداشتی، 840 عدد نوشابه گاز دار، 370 عدد زیتون اسلایس، 30 عدد کمپوت زیتون و 495 ثوب انواع لباس خارجی کشف شد.

,

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه راننده مدارک گمرکی را ارائه نداد، بیان داشت: در این خصوص راننده دستگیر و خودرو و محموله هم توقیف شدند.

,

سرهنگ خدادوست در ادامه با اشاره به اینکه ارزش محموله توسط کارشناسان یک میلیارد ریال اعلام شده است خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

,

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد در پایان تصریح کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه فعالیت به آنان نخواهد داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه