اخبار داغ

کنترل چادرهای مسافران نوروزی با دستگاه های حرارت سنج

کنترل چادرهای مسافران نوروزی با دستگاه های حرارت سنج
مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی گفت: یکی از محل‌های اسکان نوروزی باغ فدک است که هر شب تا صبح کنترل چادرهای مسافران با دستگاه‌های حرارت سنج کنترل می‌شود که حادثه‌ای برای خانواده‌ای رخ ندهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کاوه آهنگران در گفت‌وگو با صاحب نیوز با اشاره به آمادگی آتش‌نشانی اصفهان برای عید نوروز اظهار کرد: استقرار نیرو آتش‌نشان در نقاط پرترافیک شهر مانند میدان‌های امام خمینی (ره)، امام حسین (ع) و امام علی (ع) و مکان‌های توریست پذیر از مهم ترین برنامه هاست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: یکی از محل‌های اسکان نوروزی باغ فدک است که هر شب تا صبح کنترل چادرهای مسافران با دستگاه‌های حرارت سنج کنترل می‌شود که حادثه‌ای برای خانواده‌ای رخ ندهد.

,

وی افزود: گشت‌های آتش‌نشانی با خودروهای پیشرو در سطح شهر و نقاط پرترافیک مانند ناژوان حضور و تردد دارند که در صورت رخ دادن حادثه‌ای امداد رسانی با کمترین زمان انجام شود.

,

آهنگران همچنین با بیان اینکه در ورودی‌های شهر نیرو و ماشین آتش‌نشانی مستقر می‌کنیم؛ تصریح کرد: برگزاری برنامه‌هایی مانند مانور و مسابقه را در دستور کار خود داریم و به افرادی که بتوانند حریق را اطفا کنند و سؤالات را جواب دهند جایزه می‌دهیم؛ برنامه‌ریزی‌های متعددی داشته‌ایم که بتوانیم نوروز خوبی را داشته باشیم.

,

وی در پایان با اشاره برنامه روز طبیعت آتش‌نشانی اصفهان گفت: برای روز طبیعت پیش‌بینی‌هایی داریم که گشت‌های موتوری و دوچرخه به‌صورت سیار در پارک‌ها و دیگر نقاط شهر حضور دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه