اخبار داغ

اموالی که به فروش نرسید و بازنشستگان فولاد را بی حقوق کرد

اموالی که به فروش نرسید و بازنشستگان فولاد را بی حقوق کرد
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل وجود مشکلات اقتصادی کشور این اموال به فروش نرفته است و بخشی از حقوق آن‌ها که قرار بود از این فروش پرداخت شود به مشکل برخورده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زهرا سعیدی مبارکه در گفت‌وگو با صاحب نیوز با اشاره به مشکلات بازنشستگان صنعت فولاد اظهار کرد: حقوق بهمن‌ماه بازنشستگان با پیگیری‌های و تلاش‌های متعدد پرداخت شد و پیگیر حل مشکلات هستیم که حقوق پایانی سال و عیدی آن‌ها هم پرداخت شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: مدیرعامل صندوق فولاد اعلام می‌کند که زمانی که بودجه 97 این صندوق به تصویب رسیده است، حضور نداشتم؛ این مشکلات به دلیل کمبود منابع بودجه‌ای است.

,

وی افزود: بازنشستگان فولاد در سال‌های گذشته و قبل از مجلس دهم مشکلات زیادی داشتند که این مجلس برای آن‌ها تعیین تکلیف کرده و مجوز فروش اموال صدوق بازنشستگان صادر شده است.

,

سعیدی مبارکه در پایان بیان کرد: به دلیل وجود مشکلات اقتصادی کشور این اموال به فروش نرفته و بخشی از حقوق آن‌ها که قرار بود از این فروش پرداخت شود به مشکل برخورد؛ تلاش می‌کنیم که دل این بازنشستگان شاد شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه