اخبار داغ

شیرینی در دقیقه نود و یک، برای دیار گز

شیرینی در دقیقه نود و یک، برای دیار گز
این پایان کار نبود و شاگردان منصوریان در دقیقه ۹۱ توسط ارسلان مطهری به گل سوم رسیدند تا بازی مهم گروه را به سود خود پایان دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از  صاحب نیوز؛ تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان از هفته دوم لیگ قهرمانان فوتبال آسیا امشب و از ساعت 19:15 در شهر دبی مهمان النصر عربستان بود و در پایان با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

علی‌رضا منصوریان برای این بازی از محمدرشید مظاهری، محمد نژادمهدی، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، حمید ملکی، حمید بوحمدان، قاسم حدادی‌فر(66- محمدزبیر نیک‌نفس)، علی‌رضا چراغعلی(83- مهران درخشان‌مهر)، سید محمدرضا حسینی، محمدرضا عباسی(72- امیرارسلان مطهری) و کریستین اوساگوآنا استفاده کرد.

,

سبز‌پوشان در همان دقایق ابتدایی غافلگیر شدند و دقیقه 5 دروازه خود را باز شده دیدند اما با روحیه خوب به بازی بازگشتند و موفق شدند 2 بار در دقایق 30 و 39 توسط نژاد‌مهدی و محمد‌زاده به گل برسند تا نیمه اول را با برتری به پایان برساند.

,

در نیمه دوم فشار حملات النصر بیشتر شد تا این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد و عبدالرزاق موفق شد گل تساوی را برای نماینده عربستان به ثمر برساند؛ اما این پایان کار نبود و شاگردان منصوریان در دقیقه 91 توسط ارسلان مطهری به گل سوم رسیدند تا بازی مهم گروه را به سود خود پایان دهند.

,

با این برد این چهارمین باری است که تیم النصر در مقابل سبزپوشان و ناکام می شود؛ این برد با توجه به شرایط ذوب آهن در لیگ برتر و تساوی در بازی خانگی خود در جام باشگاه های آسیا شیرین تر از همیشه بود.

,

آمار این بازی به شرح زیر است:

,

مالکیت توپ
النصر: 64.9
ذوب‌آهن: 35.1

,
,
,

آفساید
النصر: 3
ذوب‌آهن: 4

,
,
,

کرنر
النصر: 7
ذوب‌آهن: 7

,
,
,

پاس
النصر: 479
ذوب‌آهن: 247

,
,
,

شوت
النصر: 19
ذوب‌آهن: 12

,
,
,

شوت در چهارچوب
النصر: 7
ذوب‌آهن: 4

,
,
,

کارت زرد
النصر: صفر
ذوب‌آهن: 4

,
,
,

نتایج کامل هفته دوم گروه A لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:

,

دوشنبه 20 اسفند ساعت 19:15

,

النصر عربستان 2 – ذوب‌آهن ایران 3 ( ورزشگاه دبی)

,

دوشنبه 20 اسفند ساعت 17:30

,

الزورا عراق 5 – الوصل امارات صفر ( ورزشگاه الزورا عراق)

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه