اخبار داغ

خبر خوش نماینده مردم مشهد؛

بودجه حاشیه شهر مشهد با چنگ و دندان ردیف شد

بودجه حاشیه شهر مشهد با چنگ و دندان ردیف شد
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در صفحه اینستاگرام خود با اشاره به مشکلات حاشیه شهر مشهد، گفت: بودجه حاشیه شهر مشهد با چنگ و دندان ردیف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی مشهدپیام، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر در صفحه اینستاگرام خود با اشاره به تصویب بودجه سال ۹۸ در مجلس شورای اسلامی به مشکلات حاشیه شهر مشهد اشاره کرد و در این خصوص این‌گونه نوشت:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی , مشهدپیام, ، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر در صفحه اینستاگرام خود با اشاره به تصویب بودجه سال ۹۸ در مجلس شورای اسلامی به مشکلات حاشیه شهر مشهد اشاره کرد و در این خصوص این‌گونه نوشت:,

سال گذشته با توجه به مشکلاتی که در حاشیه شهر مشهد شاهد بودیم، دو ردیف بودجه که یکی از آن‌ها به عنوان «توسعه خدمات زیارتی فرهنگی» میان شهرهای مقدس قم، شیراز و مشهد به رقم 15 میلیارد تومان مشترک بود، ایجاد کردیم و برای سال ۹۸ نیز این ردیف بودجه با پیگیری‌های صورت گرفته باقی ماند.

,

همچنین با وجود مشکلات متعددی که در حاشیه شهر مشهد وجود دارد و بیش از ۳۴ درصد از جمعیت شهر مشهد را شامل می‌شود، در سال‌های ۹۶ و ۹۷ ردیف مستقل حاشیه شهر مشهد را به عنوان نماینده مردم مشهد در مجلس ایجاد کردم.

,

ایجاد ردیف مستقل حاشیه شهر مشهد در سال‌های گذشته با مقابله‌هایی مواجهه بود که این رقم ۳۰ میلیارد تومان در ردیف بهسازی بافت فرسوده و حاشیه کلانشهرها که ۱۰۰ میلیارد تومان بود، تجمیع شده و از این محل برای حاشیه کلانشهر مشهد تخصیص داده شود که این امر محقق نشد.

,

, ,

در لایحه بودجه ۹۸ متاسفانه ردیف مستقل حاشیه شهر مشهد حذف شده بود که موجب نگرانی‌های جدی شد چرا که مردم شریف می‌دانند که لایحه بودجه مهم‌ترین سند سیاست‌گذاری دولت در سال آینده به شمار می‌رود و گمانه زنی‌ها از حذف این ردیف مهم، در اولویت نبودن حاشیه شهر مشهد در سیاست‌های حمایتی سخن به میان می‌آوردند.

,

به واسطه عضویت بنده در کمیسیون تلفیق، دفاعیات زیادی بر احیای این ردیف صورت گرفت که خوشبختانه ردیف مستقل حاشیه شهر مشهد با پیگیری‌های بنده به‌عنوان نماینده مردم شریف مشهد در مجلس با چنگ و دندان حفظ و با همان رقم سال گذشته، یعنی ۳۰ میلیارد تومان احیا شد.

,

امیدوارم دولت در تخصیص کامل این ردیف برای محرومیت‌زدایی حاشیه کلانشهر مشهد بیش از گذشته همراهی‌های لازم را داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه