اخبار داغ

قائم مقام ستاد اجرایی نوروز شهرداری مشهد خبر داد؛

افزایش المان‌های نوروزی مشهد در بهار ۹۸/ اکران ۹۰۰ المان در سطح شهر

افزایش المان‌های نوروزی مشهد در بهار ۹۸/ اکران ۹۰۰ المان در سطح شهر
قائم مقام ستاد اجرایی نوروز شهرداری مشهد گفت: در سال جدید میزان گل‌آرایی بیش از ۱۳ میلیون و ۷۰۰ است که شامل نشات و گلدانی بوده، در بخش المان‌ها تعداد از ۷۵۰ به ۹۰۰ المان افزایش داشته اشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی مشهد پیام، مهدی یعقوبی شب گذشته در نشست خبری با موضوع استقبال از بهار، اظهار کرد: در ارتباط با فعالیت‌های خانه بهار ۹۸ جلساتی بین معاونت‌ها برگزار می‌شود تا هماهنگی های لازم صورت گیرد چرا که هم زائران و هم شهروندان منتظر تحول در شهر هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشهد پیام,

قائم مقام ستاد اجرایی نوروز شهرداری مشهد گفت: در سال جدید میزان گل‌آرایی بیش از ۱۳ میلیون و ۷۰۰ است که شامل نشات و گلدانی بوده، در بخش المان‌ها تعداد از ۷۵۰ به ۹۰۰ المان افزایش داشته که بعضی تکراری هستند و هدف این است که با ترکیب المان‌های قدیمی و جدید در تعامل پیش برویم.

,

وی افزود: در سال جدید هدف ما توسعه بوده و تعداد ۹ ایستگاه را به ۱۵ ایستگاه رساندیم و المان‌ها را در قالب تکمیلی در کنار هم قرار می‌دهیم.

,

یعقوبی ضمن بیان هدف توسعه در نوروز ۹۸ اظهار کرد: یکی از کارهای جدید که در لچکی پاژ در نظر گرفته‌ایم هرس و فرم‌دهی درختچه‌ها است، ۲۳ المان توپیاری طراحی شده و چیدمان گل در کف ویژه در پایین المان‌ها نیز انجام می‌شود که برای اجرا در محدوده خین عرب، توس و منطقه التیمور در دستور کار داریم‌.

,

قائم مقام ستاد اجرایی نوروز شهرداری مشهد تصریح کرد: امسال در تمامی میدان‌های سطح شهر گل کاری خواهیم داشت، استیج نوری ویژه کودکان در کوهسنگی نیز منظور شده و در تمام سطح شهر آذین‌بندی‌ها و جداول ترمیم و رنگ شده است.

,

وی گفت: پارک‌های متحرک نیز در کف تریلی کار می‌شود و ۶ تریلی در سطح شهر به‌خصوص نقاطی که قابلیت کار فضای سبز را ندارند مستقر بوده که یکی از آن‌ها هنر نمایشی است.

,

یعقوبی تشریح کرد: ورودی باغ گیاه‌شناسی که در روز سوم فروردین به بهره‌برداری می‌رسد نیز رایگان است و همچنین ۳۰ اثر دیوار‌نگاره و ۲۵ اثر یادمان نیز طراحی شده است.

,

قائم مقام ستاد اجرایی نوروز شهرداری مشهد اظهار کرد: طبق بازدید میدانی به این نتیجه رسیدیم که بیشتر زائرین از منطقه ثامن خارج نمی‌شوند بنابراین امسال آذین‌بندی منطقه ثامن به طور ویژه در نظر گرفته شده که از میدان شهید حججی آغاز می‌شود.

,

وی گفت: طرح تنظیم بازار برای میوه شب عید نیز در نظر گرفته شده، همچنین سبزه، ماهی و سفره هفت سین نیز به فروش می‌رسد، علاوه بر آن ایجاد بازارچه‌های موقت ویژه نوروز در دستورکار است.

,

یعقوبی تصریح کرد: از دیگر اقدامات ویژه استقبال از بهار ۹۸ لچکی پروما است که با جشنواره شکلات همراه بوده و سعی شده است با المان‌های شکلاتی‌شکل و شاد، فضایی را جهت ایجاد شغل برای سرپرست خانوار و معتادین متجاهر فراهم کند.

,

قاّم مقام ستاد اجرایی نوروز شهرداری مشهد اظهار کرد: در طرح خانه‌تکانی تلاش می‌شود که شورای اجتماعی و مساجد را پای کار بیاوریم، از اهداف این حرکت این است که از شهروندان وسایل مستعمل را تحویل بگیرم و به دست کسانی که به این لوازم نیازمند هستند برسانیم و واسطه‌ای برای این امر خیر شویم.

,

وی ضمن اشاره به برگزاری جشن برای کارگران خدمات شهری و فضای سبز، افزود: این جشن با استقبال شهردار واقع شده که با اکرام ویژه در جهت قدردانی از زحمات این عزیزان صورت می‌گیرد، جمعیت کارگران خدمات شهری و فضای سبز با خانواده ۳۲ هزار نفر است که هر شب میزبان ۴ هزار نفر از آنان در سالن شهید بهشتی هستیم و این قدردانی به همراه اهدای کارت هدیه و سهمیه بسته پروتئینی صورت می‌گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه