اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در خرمشهر:

اعتماد به جوانان آینده انقلاب را بیمه می کند/ دفاع مقدس یک گنج است

اعتماد به جوانان آینده انقلاب را بیمه می کند/ دفاع مقدس یک گنج است
دفاع مقدس گنجی است که باید آن را استخراج کرد، سال‌ها نیاز است تا آموزه‌های این گنج عظیم بررسی و مورد تحلیل قرار گرفت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رهیاب ؛ مراسم اختتامیه شانزدهمین جشنواره ملی راهیان نور با نام «ره آورد سرزمین نور»، سه شنبه شب در خرمشهر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
سردار غلامحسین غیب پرور در این مراسم با اشاره به لزوم بهره بردن از آموزه های دفاع مقدس، اظهار داشت: دفاع مقدس گنجی است که باید آن را استخراج کرد، سال‌ها نیاز است تا آموزه‌های این گنج عظیم بررسی و مورد تحلیل قرار گرفت.
,
 
,
وی افزود: شهدای ما در قابل تجهیزات و قدرت دشمن نلرزیدند و نهراسیدند بلکه مکتب مقاومت و ایستادگی را در پیش گرفتند و دشمن را به زانو درآوردند.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس رزمندگان ما در مقابل سلاح و امکانات دشمن هیچ بودند اما به پیروی از مکتب حسینی در مقابل دشمنان و مستکبران ایستادند.
,
 
,
غیب پرور بیان داشت: همه دشمنان از شرق و غرب عالم دست در دست هم دادند تا انقلاب نوپای اسلامی ما را زمین بزنند، علت این عصبانیت آنها این بود که ما فریاد استقلال و عزت و اعتلاء اسلام را سر می‌دادیم این تنها کلام امام راحل ما بود.
,
 
,
وی افزود: در دوران دفاع مقدس همه مردم ما غیرتمندانه وارد صحنه شده و به تکلیف خود عمل کردند و حامی اسلام و انقلاب شدند و ارزش‌های اسلامی چون ایثار، فداکاری، صبر و استقامت را به نمایش گذاشتند.
,
 
,
سردار غیب پرور با بیان اینکه میانگین سنی شهدای دوران دفاع مقدس ۲۲ سال و نیم بود، خاطرنشان کرد: عالم باید بداند که جوانان ما در ایام جنگ برای دفاع از عقیده کمر همت بستند و در خط مقدم قرار گرفتند و سختی‌ها را به جان خریدند.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: امروز راه نجات، رستگاری و فلاح کشور باور کردن جوانان است، رهبر معظم انقلاب نسبت به جوانان اهمیت ویژه‌ای قائل هستند، بیانات ایشان از سر حکمت است و در تعریف از جوانان تعارف نمی‌کنند.
,
 
,
وی افزود: اگر جوانان را باور کنیم و به آنها اعتماد داشته باشیم، آینده انقلاب بیمه خواهد شد، باید این نگاه در میان مسؤولان کشور ایجاد شود.
,
 
,
سردار غیب پرور در پایان بیان داشت: مناطق عملیاتی میقات عشق و میعادگاه عاشقان است، زائران سرزمین‌نور باید بدانند که سفیران شهدا هستند و باید نام و یاد شهدا را زنده نگه دارند.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه