اخبار داغ

دبیر کارگروه تنظیم بازار استان یزد:

۱۴۵ تن گوشت قرمز تا پایان سال در استان یزد توزیع می‌شود

۱۴۵ تن گوشت قرمز تا پایان سال در استان یزد توزیع می‌شود
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد گفت: تا پایان سال جاری ۱۴۵ تن سهمیه جدید گوشت قرمز در استان توزیع می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا،  محمدرضا علمدار در چهل و هفتمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان یزد در خصوص نرخ کالاهای اساسی که در کمیته‌های تخصصی تنظیم مورد بررسی قرار می‌گیرند، گفت: هم اکنون گوشت گوسفندی در سطح شهر یزد بین 95  تا 100 هزار تومان، گوشت گاو و گوساله 82 هزار تومان و گوشت شتر 85 هزار تومان به فروش می‌رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی ادامه داد: با مقایسه‌ای انجام شده در استان‌های اصفهان و فارس گوشت گوسفند 100 هزار تومان، گوشت گاو و گوساله در استان اصفهان بین 90 تا95 هزار تومان و در استان فارس که خود در این زمینه مولد است گوشت گاو و گوساله 85 هزار تومن به فروش می‌رسد.

,

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد عنوان کرد: از ابتدای تیرماه سال جاری تاکنون بیش از یک هزار تن انواع گوشت قرمز در استان یزد تحت نظارت کمیته تخصصی توزیع که اعضای آن متشکل از استانداری، دستگاه‌های نظارتی، پشتیبانی امور دام، جهاد کشاورزی و سازمان صمت است توزیع انجام شده است.

,

توزیع 145 تن گوشت قرمز تا پایان سال در استان 

, توزیع 145 تن گوشت قرمز تا پایان سال در استان , توزیع 145 تن گوشت قرمز تا پایان سال در استان ,

علمدار ادامه داد: تا پایان سال جاری 145 تن سهمیه جدید گوشت قرمز در استان توزیع می‌شود که نسبت به سهمیه‌های ماه‌های قبل و مراسمات مذهبی که در این مدت وجود داشته عدد خوبی است.

,

دبیر کارگروه تنظیم بازار استان یزد گفت: نرخ مرغ گرم در سطح شهر یزد بین 13 هزار و 950 تومان تا 14 هزار و 900 تومان است که مرغ  در استان کرمان 14 هزار و 400، در استان اصفهان بین 15هزار و 500 تا 16هزار و 500، فارس بین 15هزار و 500 تا 16هزار و تهران 16هزار و 500  تا 17هزار و 500 است.

,

420 تن انواع مرغ در استان توزیع شده است

, 420 تن انواع مرغ در استان توزیع شده است, 420 تن انواع مرغ در استان توزیع شده است,

علمدار با بیان اینکه تاکنون 420 تن انواع مرغ با نرخ 12هزار و 500 تومان تنظیم بازار توزیع شده است، افزود: از لحاظ تخم مرغ در تعادل هستیم به گونه‌ای که تولید روزانه تخم مرغ استان 72 تن است و مصرف روزانه 65 تن است و قیمت تخم مرغ سیمرغ نسبت به هفته‌های گذشته بدون تغییر و قیمت تخم مرغ معمولی با 7.5 درصد کاهش مواجه بوده است.

,

وی در خصوص قیمت میوه نیز گفت: موز وارداتی تقریبا در یک ماه گذشته با کاهش 4 درصدی مواجه بوده و وابسته به نرخ ارز است، قیمت گوجه فرنگی در همین مدت 11 درصد کاهش قیمت داشته، قیمت سیب درختی تغییر قیمت نداشته، قیمت پرتقال به میزان کم رشد قیمت داشته و سیب زمینی با 14 درصد رشد قیمت مواجه بوده است.

,

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد ادامه داد: ذخیره سازی صورت گرفته برای برخی میوه‌ها به احتمال زیاد سبب کاهش قیمت‌ها در استان می‌شود و باید در هنگام توزیع میوه تنظیم بازار به نحوی عمل کرد که هم‌زمان با سراسر کشور اقدام به فروش کنیم تا مشکلی به وجود نیاید.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه