اخبار داغ

۳۰۰ بسته مواد غذایی بین دانش آموزان نیازمند بروجردی توزیع شد

۳۰۰ بسته مواد غذایی بین دانش آموزان نیازمند بروجردی توزیع شد
مسئول بسیج اصناف بروجرد گفت: به مناسبت فرا رسیدن ایام نوروز 300 بسته مواد غذایی بین دانش آموزان نیازمند بروجردی توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی حیدری در گفت و گو با سفیر افلاک  اظهار داشت: طرح" یک کاسب، یک دانش آموز" برنامه ای است که در طول سال سه بار اجرا می شود که در ایام ماه رمضان، مهرماه و فصل بازگشایی مدارس و در ایام نوروز بسته های مواد غذایی و آموزشی در بین دانش آموزان نیازمند توزیع می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی اضافه کرد: این طرح با همکاری سازمان بسیج دانش آموزی در راستای شناسایی دانش آموزان نیازمند و با همت خیرین اصناف اجرا می شود که امروز در آستانه سال جدید 300 بسته مواد غذایی شامل برنج، مرغ و روغن توزیع شد.

, وی اضافه کرد: این طرح با همکاری سازمان بسیج دانش آموزی در راستای شناسایی دانش آموزان نیازمند و با همت خیرین اصناف اجرا می شود که امروز در آستانه سال جدید 300 بسته مواد غذایی شامل برنج، مرغ و روغن توزیع شد.,

به گفته وی همچنین خیرین 10 سری لباس برای دانش آموزان نیازمند تهیه و به تعدادی از دانش آموزان اهدا می شود و همه تلاشها در این راستا است که دانش آموزان نیازمند هم در ایام نوروز خوشحال و شاد باشند.

, به گفته وی همچنین خیرین 10 سری لباس برای دانش آموزان نیازمند تهیه و به تعدادی از دانش آموزان اهدا می شود و همه تلاشها در این راستا است که دانش آموزان نیازمند هم در ایام نوروز خوشحال و شاد باشند.,

حیدری اظهار داشت: طرح یک کاسب، یک دانش آموز یک برنامه خیرخواهانه و خداپسند است که با کمک اصناف انجام می شود و در حدامکان بخشی از نیازهای نیازمندان را برطرف می کند.

, حیدری اظهار داشت: طرح یک کاسب، یک دانش آموز یک برنامه خیرخواهانه و خداپسند است که با کمک اصناف انجام می شود و در حدامکان بخشی از نیازهای نیازمندان را برطرف می کند.,

مسئول بسیج اصناف بروجرد تصریح کرد: بسیاری از خیرین و اصناف شرایط را درک می کنند و در جهت کمک به نیازمندان گام برمی دارند که بسیج اصناف در کنار بسیج دانش آموزان تلاش دارد تا دانش آموزان نیازمند را شناسایی در مناسبت های مختلف بسته های مواد غذایی را در بین آنها توزیع کند.

, مسئول بسیج اصناف بروجرد تصریح کرد: بسیاری از خیرین و اصناف شرایط را درک می کنند و در جهت کمک به نیازمندان گام برمی دارند که بسیج اصناف در کنار بسیج دانش آموزان تلاش دارد تا دانش آموزان نیازمند را شناسایی در مناسبت های مختلف بسته های مواد غذایی را در بین آنها توزیع کند.,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه