اخبار داغ

فرماندار تنگستان:

محیط زیست نعمت ارزشمندی است

محیط زیست نعمت ارزشمندی است
فرماندار تنگستان گفت: محیط زیست نعمتی ارزشمند است که می‌بایست ضمن حفظ آن، به نسل‌های آینده منتقل شود و مسئولیت همگان در این خصوص مهم و حیاتی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، فرماندار شهرستان تنگستان گفت:‌ باید با اتخاذ راهکارهای مناسب در راستای کاهش معضلات زیست‌محیطی در تنگستان حرکت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

عبدالحسین رفیعی پور در نشست مدیریت پسماند اظهار داشت: محیط زیست نعمتی ارزشمند است که می‌بایست ضمن حفظ آن، به نسل‌های آینده منتقل شود و مسئولیت همگان در این خصوص مهم و حیاتی است.

,

فرماندار شهرستان تنگستان هماهنگی و همکاری ادارات از جمله محیط زیست، شهرداری‌ها و آموزش و پرورش را در حفظ محیط زیست امری ضروری دانست و تاکید کرد: ادارات باید نسبت به هماهنگی و همکاری همه جانبه با هم تلاش کنند تا محیطی سالم و به دور از مخاطرات طبیعی در شهرستان داشته باشیم.

,

, ,

رفیعی پور یکی از اساسی‌ترین راه‌های کاهش معضلات زیست محیطی در سطح شهرستان را آموزش، فرهنگ سازی و جلب مشارکت مردم در حوزه محیط زیست دانست.

,

وی در ادامه با اشاره به وظایف شهرداری در خصوص جمع‌آوری و ساماندهی نخاله‌های ساختمانی و زباله‌ها در سطح شهرستان اظهار داشت: شهرداری با همکاری محیط زیست و منابع طبیعی باید نسبت به تعیین یک محل مناسب برای ساماندهی و انتقال زباله‌های شهری و نخاله‌های ساختمانی اقدام کنند.

,

, ,

رفیعی‌پور با بیان اینکه نمی‌خواهیم سلامت کسی به خطر بیفتد بازرسان در حوزه سلامت با کسی رودربایستی نداشته باشند تصریح کرد: در حوزه سلامت اگر تخلفی مشاهد شود باید برخورد قانونی و قاطع صورت گیرد.

,

در ادامه اعضای جلسه به بیان مسائل و مشکلات مدیریت پسماند در حوزه کاری خود پرداختند و مصوباتی برای بهبود وضعیت موجود تصویب و راهکارهایی به منظور رفع موانع ارائه شد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه