اخبار داغ

مدیرکل بنیاد شهید کرمانشاه:

اپلیکیشن شهدای شاخص کرمانشاه ساخته می‌شود /تجلیل از ۸۰ نخبه شاهد و ایثارگر

اپلیکیشن شهدای شاخص کرمانشاه ساخته می‌شود /تجلیل از ۸۰ نخبه شاهد و ایثارگر
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه از ساخت اپلیکیشن شهدای شاخص شهدای استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام هادی عسگری در گفتگو با  مرصاد، اظهار داشت: بنیاد شهید در روز بیست و دوم سال ۵۸ به فرمان امام خمینی (ره)، برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمت به خانواده شهدا تشکیل شد در این راستا نیز شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال ۸۳ این روز را به عنوان بزرگداشت شهدا نامگذاری کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  مرصاد,

وی افزود: در این میان هرساله به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جلساتی با کمیته ایثارگران، استاندار، فرمانداران تشکیل و برنامه‌های مختلفی از جمله سرکشی و دیدار از خانواده‌های شهدا، سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تدارک دیده می‌شود.

,

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه تصریح کرد: امسال نیز در هفته درختکاری شاهد برگزاری مراسم درختکاری به یاد شهدا در پردیس دانشکده کشاورزی بودیم، همچنین علاوه بر گلباران مزار شهدا، تقدیر از ۸۰ نخبه شاهد و ایثارگر و انجام تبلیغات محیطی در فضای مجازی در نظر گرفته شد.

,

وی بیان داشت: در استانداری هم مصوب شد دستگاه‌ها متناسب با قانون برنامه ششم نسبت به استخراج برنامه پنج ساله اقدام کنند تا یک برنامه زمان بندی شده در خصوص اقدامات مربوطه تدوین شود.

,

حجت الاسلام عسگری از ساخت اپلیکیشن شهدای شاخص استان و سریال خمپاره منور خبر داد و گفت: همچنین با همکاری دانشگاه رازی ۱۰۰ پایان نامه و مقاله با موضوع شهدا و جنگ تحمیلی در حال انجام است.

,

وی با بیان اینکه استان کرمانشاه ۹۸۰۰ شهید تقدیم به انقلاب کرده افزود: بازسازی مزار ۸۹۵ شهید در کرمانشاه باقی مانده که درصدد تکمیل و تحویل به فرمانداران برای نگهداری آنها هستیم.

,

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه تقدیر از پیام آوران ایثار و شهادت را یکی دیگر از برنامه‌های تدارک دیده شده دانست و گفت: در مجموع ۶۵۰۰ والدین شهید، ۳۵۰۰ نفر همسر شهید، ۱۳ هزار نفر فرزند شهید، ۲۲ هزار نفر جانباز و ۱۸۰۰ آزاده به ازای همراه همسر و فرزندان جانبازان تحت پوشش خدمات بنیاد شهید استان هستند که مجموعاً شمار آنها به ۱۲۰ هزار نفر می‌رسد.

,

وی بیان داشت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از دوازدهم بهمن تا بیست و دوم اسفند ۴۰ برنامه دیدار با خانواده شهدا تدارک دیده شده است.

,

حجت الاسلام عسگری بیان داشت: خانواده شهدا هم مشکلات عامه مردم را دارند افزون بر این ایثارگران از مشکلات درمانی رنج می‌برند و با نوسانات پرداختی در بیمه مواجه هستند.

,

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌توانیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم زیرا اگر شهدا نبودند اکنون خبری از انقلاب، اسلام و استقلال نبود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه