اخبار داغ

مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان:

اجرای طرح آرامش بهاری در ۳۱ بقعه متبرکه استان هرمزگان

اجرای طرح آرامش بهاری در ۳۱ بقعه متبرکه استان هرمزگان
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان گفت: امسال طرح آرامش بهاری در 31 بقعه متبرکه استان هرمزگان با تمرکز بیشتر از سال‌های قبل برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛حجت الاسلام گرایلی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه استان هرمزگان اظهار کرد:با توجه به استقبال زیاد مسافران و اثربخشی طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه امسال نیز به رسم هر ساله از 28 اسفند ماه لغایت 14فروردین سال آینده در 31بقعه متبرکه استان هرمزگان اجرا می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی گفت:در طرح آرامش بهاری سه بقعه متبرکه به صورت ویژه در نظر گرفته شده و هفت امامزاده در سطح دو به زائران و مسافران خدمات ارائه می دهد.

,

گرایلی با اشاره به کاهش تعداد بقاع متبرکه در طرح آرامش بهاری تصریح کرد: سال گذشته 70بقعه سراسر استان در این طرح در نظر گرفته شده بود که امسال نسبت به سال قبل تعداد بقاعی که به صورت رسمی به بهره برداری به دلیل افزایش تمرکز بر ارائه خدمات کاهش یافته است.

,

مدیر کل اوقاف بیان کرد: برنامه ادعیه خوانی و مناجات، اسکان موقت مسافرین، برپایی ایستگاههای صلواتی و معرفت، برپایی دفتر مشاوره و پاسخگویی، نمایشگاه فرهنگی، حضور مبلغین دینی اعزامی از قم در بندرعباس و هرمز از اهم برنامه های طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه استان هرمزگان است.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه