اخبار داغ

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی:

زنان نوغان و گوهرشاد پیشانی بانوان قدرتمند استان هستند

زنان نوغان و گوهرشاد پیشانی بانوان قدرتمند استان هستند
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی گفت: امید است بانوان مقتدر استان که در پیشانی‌شان زنان نوغان و گوهرشاد هستند، در کنار مردان بتوانند با حضور پرقدرت در این نمایشگاه‌ها چهره‌ای رحمانی و زیبا از انقلاب اسلامی را برای تمام جهانیان در معرض نمایش بگذارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی مشهدپیام، فرشته سلجوقی صبح امروز در آیین افتتاحیه نخستین نمایشگاه توانمندی‌های بانوان ایران زمین با عنوان «سایه‌سار مینو» گفت: در آستانه سال ۹۸ هستیم و بهار فصل مشترک زمین و زمان، رویش، تکثیر و همچنین تولید است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشهدپیام,

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی افزود: در هنگام آغاز کار، اندکی تردید و ترس در وجود خود احساس کردم که اعضای شورای شهر و شهرداری مشهد، استاندار خراسان رضوی و سایرین در کنار ما در جهت تقویت ما گام برداشتند.

,

وی با قدردانی از مدیران دستگاه‌های اجرایی، اظهار کرد: با یاری پروردگار این رویداد در تقویم نمایشگاهی مشهد به عنوان رویدادی سالیانه پایدار خواهد شد.

,

سلجوقی اضافه کرد: از تشکل‌های غیردولتی و مردمی همچون شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیران سلامت خراسان رضوی به ویژه همه افرادی که به عنوان صاحبان انقلاب و رونق اقتصادی به شمار می‌روند و بار سنگین مشکلات را بر دوش دارند، تشکر ویژه می‌کنم.

,

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه ما زنان نسل تحریم هستیم، یادآور شد: از معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور به خاطر آغاز و ایجاد فرآیند زنان نسل تحریم و حمایت‌های صورت گرفته در این زمینه تشکر می‌کنم.

,

وی متذکر شد: ما دوران دفاع مقدس را با سربلندی پشت سر گذاشتیم و اکنون نیز در ادامه با اقتدار این جنگ اقتصادی ظالمانه را با پیروزی و همراه با مشارکت بانوان پشت سر خواهیم گذاشت.

,

سلجوقی گفت: در آغاز دهه پنجم انقلاب، با تدابیر صورت‌گرفته توسط استاندار خراسان رضوی در طرح الگوی توسعه استان و مثلث توسعه که سه ضلع آن را کارگزاران و خدمت‌گزاران دولت، قانون‌گزاران مجلس و ضلع دیگر کارآفرینان اقتصادی تشکیل می‌دهند، همه در محیطی امن و پر از امنیت با نظارت ائمه جمعه به عنوان گروه مرجع کار خود را به عنوان پیشتازان توسعه اقتصادی استان پیش می‌برند.

,

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی تأکید کرد: امید است بانوان مقتدر استان که در پیشانی‌شان زنان نوغان و گوهرشاد هستند، در کنار مردان بتوانند با حضور پرقدرت در این نمایشگاه‌ها چهره‌ای رحمانی و زیبا از انقلاب اسلامی را برای تمام جهانیان در معرض نمایش بگذارند.

,

گفتنی است؛ نمایشگاه توانمندی‌های بانوان ایران زمین با عنوان «سایه‌سار مینو» در روزهای ۲۰ تا ۲۴ اسفند سال جاری، از ساعت 16 الی 22 در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد دایر است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه