اخبار داغ

امام جمعه درگز تاکید کرد؛

ضرورت انتقال ارزش‌های چهل ساله انقلاب به نسل جوان

ضرورت انتقال ارزش‌های چهل ساله انقلاب به نسل جوان
امام جمعه درگز گفت: ارزش‌های چهل ساله انقلاب به نسل جوان باید انتقال یابد و زنگ ایثار یعنی زنگ انتقال همه ارزشهایی که در طول چهل سال انقلاب برای آنها هزینه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، امام جمعه درگز صبح امروز در مراسم نواخته شدن زنگ ایثار و شهادت در دبیرستان انقلاب اسلامی درگز، تاسیس بنیاد شهید را یکی از ضروریات نظام دانست و اظهار کرد: این نهاد انقلابی توسط امام راحل برای حفظ سیره و تفکر شهدا در همان ماههای اول بعد از آغاز جنگ بنیان گذاری شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی در ادامه عنوان کرد: شخصیتی که می دانست ملتی که در مقابل مستکبرین عالم ایستاده، ملتی که آمریکای جنایتکار را با سیلی از کشور بیرون کرده، ملتی که شعار استقلال و آزادی سر می دهد یقینا دشمن در مقابل او بیکار نخواهد نشست و در حوزه های مختلف نظامی، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی دسیسه چینی خواهد کرد.

,

حجت الاسلام ایروانی تبیین کرد: خیل عظیم شهدا و ایثارگران، نشان از همین واقعیت است که دشمن، این ملت را آسوده رها نمی کند؛ اما ملتی که بخواهد با عزت و استقلال زندگی کرده و در مقابل استکبار بایستد، حتما شهید خواهد داد.

,

امام جمعه درگز عزت را بالاترین گوهر وجودی خدا دانست و تاکید کرد: امروز در حوزه اقتصادی، این ملت و این نظام در حال پرداخت هزینه هستند، اما تحت هیچ شرایطی در برابر مستکبرین عالم سر تعظیم فرود نمی آورند؛ تحمل این همه رنج برای حفظ عزت و استقلال و آزادی است.

,

وی در پایان با اشاره به روحیه انقلابی جوانهای نسل سوم و چهارم انقلاب خاطرنشان کرد: زنگ ایثار یعنی زنگ انتقال همه ارزشهایی که در طول چهل سال انقلاب برای آنها هزینه شده است؛ امیدواریم که نسل فعلی جوان کشور، این ارزشها را حفظ کرده و پرچم انقلاب را همچون گذشته، با اقتدار و برافراشته نگاه دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه