اخبار داغ

سپاه لرستان در دفاع مقدس۳۲۰۰ شهید را تقدیم انقلاب کرد

سپاه لرستان در دفاع مقدس۳۲۰۰ شهید را تقدیم انقلاب کرد
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: بیش از ۹۹ درصد شهدای مابرای دفاع از اسلام، دین و ولایت راهی جبهه های حق علیه باطل شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک،سردار مرتضی کشکولی صبح امروز در نشست با فرزندان شاهد شاغل در سپاه با اشاره به تعداد ۳۲۰۰ شهید سپاه لرستان اظهارداشت: از تعداد ۶۳۰۰ شهید استان، ۷۱۰ شهید پاسدار، هزار و۹۲۰ بسیجی شهید و ۵۷۰ سرباز شهید مربوط به سپاه و بسیج مردمی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک, ،,

 

,

وی بابیان این که دفاع از خاک، وطن و میهن ارزشمند است،گفت: بیش از ۹۹ درصد شهدای مابرای دفاع از اسلام، دین و ولایت راهی جبهه های حق علیه باطل شدند.  

,

 

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با ابراز این که پیام شهیدان نفی ترس و اندوه است، خاطرنشان کرد: رهبری در کنگره شهدای قزوین فرمودند: شهدا قبل از این که جان از تنشان جدا شود با جان و مالشان از اسلام دفاع کردند و بعد از شهادت با نطقشان پیام می دهند.  

,

 

,

به گفته وی فرزندان شهدا قبل از همه باید پیام و صدای شهیدان را بشنوند،مطالبه گر باشند و دیرتر از همه خسته و مرعوب شوند.  

,

 

,

سردار کشکولی با اظهار این که هرچه نسبت به شهدا آگاهی داشته باشیم به همان اندازه هم تعهد و پایبندی ما بیش تر می شود، بیان داشت: هرگونه ضعف فکری، سیاسی،اقتصادی و ... در جامعه ما به دلیل نشنیدن صدای شهیدان و جدا شدن از راه شهداست.  

,

 

,

وی با بیان این که فرزند شهید باید بیش از همه مطالبه گر باشد، تاکید کرد: جامعه ما جامعه شهید است و فرزندان شهدا باید خالصانه وصادقانه حلال مشکلات سازمانی و جامعه باشند.   

,

 

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از تشییع باشکوه ۲ شهید گمنام در خرم آباد یاد کرد و گفت:بعد از ۴۰ سال الحمدالله راه شهدا روشن و پرفروغ است و ملت ولایتمدار ما نطق شهیدان را شنیده و پیام را دریافت کرده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه