اخبار داغ

آمادگی تمامی اورژانس‌ها و بیمارستانهای استان زنجان در چهارشنبه آخر سال/ به کارگیری متخصصین چشم پزشکی در بیمارستانها ‏

آمادگی تمامی اورژانس‌ها و بیمارستانهای استان زنجان در چهارشنبه آخر سال/ به کارگیری متخصصین چشم پزشکی در بیمارستانها ‏
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از آمادگی تمامی اورژانس‌ها و بیمارستانهای استان زنجان در چهارشنبه آخر سال‏ خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا زراعتچی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه برای چهارشنبه آخر سال برنامه منسجمی را پیش بینی کرده‌ایم، اظهار کرد: علاوه بر 55 پایگاه موجود استان 6 کد مجزا نیز در شهر زنجان به پایگاه‌های ما اضافه خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه 7 کد آمبولانسی در شهرستانها مستقر می‌شوند، ابراز کرد: تمامی 55 پایگاه اورژانس ما در حالت آماده باش قرار خواهند گرفت.

,

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه اورژانس هوایی ما نیز جهت اعزام به حوادث ویژه در حالت آماده باش خواهد بود، افزود: آموزشهای لازم در خصوص موارد ایمنی چهارشنبه آخر سال طبق سالهای گذشته انجام می‌شود.

,

وی با اشاره به اینکه تمام اورژانس‌های پیش بیمارستانی و بیمارستانی رصد خواهند شد، عنوان کرد: بیمارستانهای استان نیز در چهارشبنه آخر سال در آماده باش کامل خواهند بود.

,

زراعتچی با اشاره به به کارگیری متخصصین چشم پزشکی در بیمارستانها گفت: در حالت کلی باید گفت که معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان آمادگی کامل برای چهارشنبه آخر سال دارد.

,

وی از مردم خواست که برای جلوگیری از بروز حوادث توصیه‌های ایمنی را رعایت کرده تا چهارشنبه آخر سال بی‌خطری را در استان پشت سربگذاریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه