اخبار داغ

طی آئینی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی؛

فرهنگیان نمونه شهرستان اردل تجلیل شدند+تصویر

فرهنگیان نمونه شهرستان اردل تجلیل شدند+تصویر
مراسم تقدیر از معلمان و دبیران نمونه و 150 دانش آموز افتخارآفرین عرصه های ورزشی و قرآنی و فرهنگی با حضور مسئولین شهرستانی، استانی و خانواده های فرهنگیان در کانون فرهنگی شهدا شهرستان اردل برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز، قربانعلی بهرامی مدیر آموزش و پرورش شهرستان اردل در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته تربیت اسلامی و هم چنین ماه رجب اظهار داشت:امورتربیتی به عنوان اولویت اول نظام تعلیم و تربیت مطرح است نه تنها در مرور تاریخ بلکه امروز نیز بیش از هر زمان دیگر اهمیت مربیان تربیتی روشن گردیده است چرا که اثرات تربیتی مربیان برای موفقیت دانش آموزان بسیار پررنگ است‌.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,


 
,
, ,
,

بهرامی افزود:هدف از برگزاری انی مراسم تجلیل مقام مربیان تربیتی و در راستای  تجلیل از دانش آموزان افتخارآفرین حوزه های فرهنگی،هنری،ورزشی و قرآنی صورت پذیرفت.

محمود کیانی فرماندارشهرستان اردل در این مراسم نیز  ضمن تقدیر از عوامل برگزاری همایش اظهار کرد: همه تلاشی که سایر مسئولین در نهادهای غیر از آموزش و پرورش انجام می دهند در پای کلام مربیان تربیتی متبلور می شود‌.
 

,
,
,
,
, ,

کیانی افزود: اهمیت اقدامات مربیان تربیتی بر هیچ عقلی پوشیده نیست اگرچه مقام در وصف این اهمیت قاصر است.

عبدالعلی رسولی ،معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان، نیز ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این همایش گفت:همه تلاش های ما درراستای تربیت نسلی نواندیش و شاد انجام می پذیرد و مربیان تربیتی باهمه وجود در این مسیر گام برمی دارند.
 

,
,
,
,
, ,

دراین مراسم ضمن تقدیر از فعالیت تمامی مربیان پرورشی و تربیت بدنی،مشاوران،مراقبان سلامت، از  150 دانش آموز افتخارآفرین عرصه های ورزشی و قرآنی و فرهنگی نیزتقدیر شد.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه