اخبار داغ

شهردار مشهد:

برخورد با تخلفات اولویت و سرلوحه مدیریت شهری است

برخورد با تخلفات اولویت و سرلوحه مدیریت شهری است
شهردار مشهد گفت: برنامه‌ریزی برای برخورد بیشتر با تخلفات اولویت و سرلوحه جدی مدیریت شهری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ محمدرضا کلایی صبح امروز در مراسم افتتاحیه مانور گشت‎های مشترک شورای حفظ حقوق بیت‎المال که در منطقه 10 مشهد برگزار شد، بیان کرد: در حال حاضر برنامه‌ریزی و تمهیدات لازم برای مقابله و برخورد بیشتر با تخلفات اولویت و سرلوحه جدی کار ما قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: جلب رضایت و همکاری شهروندان برای ما اهمیت دارد، به این منظور تمام تلاش خودمان را خواهیم کرد تا با شفافیت و همکاری مردم به سمتی برویم که با تخلفات کمتری رو به‌رو باشیم.

,

شهردار مشهد عنوان کرد: همچنین در این راستا تلاش داریم تا ضمن روشن‏تر کردن قوانین شهری برای مردم در خلال چارچوب‌های قضایی حداکثر منافع آنها را در خطوطی که قانون مشخص کرده است، تامین کنیم.

,

کلائی اضافه کرد: در بحث نظارت و بررسی‌هایی که باید انجام بدهیم نیاز به برنامه‎ریزی دقیق، آموزش‎های مدون و ابزارهای جدیدتر احساس می‎شود که به‎طور مشخص نیاز به همکاری تمام دستگاه‏های مرتبط است.

,

شهردار مشهد با تشکر از دستگاه قضایی جهت ایجاد فضای مثبت برای همکاری خاطرنشان کرد: همکاری در جهت احقاق حقوق بیت‌المال و رفاه و آسایش مردم از جمله اهداف ما بوده که امیدوارم با برنامه‌ریزی مبنایی و برای احقاق حقوق و آسایش و ارامش مردم بیانجامد.

,

گفتنی است؛ همزمان با این مراسم ساختمان و سالن همایش منطقه 10 شهرداری مشهد نیز با حضور غلامعلی صادقی، دادستان عمومی رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر مشهد افتتاح شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه