اخبار داغ

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قزوین :

71 نقطه استان قزوین از خدمات جهادی بهره‌مند شدند

71 نقطه استان قزوین از خدمات جهادی بهره‌مند شدند
مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی قزوین گفت: ما توانسته‌ایم در ۷۱یک نقطه استان زمینه‌های پیشرفت و آبادانی در پنج محور فرهنگی، اجتماعی ،سلامت و بهداشت ،تعلیم و تربیت، اشتغال و اقتصاد و عمران و زیر ساخت به نوعی فراهم کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص،نشست خبری قرارگاه پیشرفت، عمران و آبادانی استان قزوین با حضور اصحابه رسانه و حمزه برین با موضوع ارائه گزارش از خدمات عمرانی،فرهنگی،آموزشی و پزشکی در مناطق محروم استان قزوین ظهر امروز در سازمان بسیج سازندگی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص,

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان قزوین ضمن تبریک ایام ماه رجب اظهارکرد: امروز مصادف است با روز شهید که قطعا در ذهن و دل مردم ایران در طول این چهل سال گذشته به عنوان یک نماد ارزشمند و تاثیرگذار نهادینه شده و امیدواریم در مسیر خدمت به این انقلاب و حفظ ارزش‌های انقلاب ادامه دهنده راه شهدا و امام (ره) باشیم.

,

وی افزود: امروز دشمنان بیش از هر روز دیگری به اقتدار و توانمندی‌ها و تاثیرگذاری‌های انقلاب اسلامی پی برده‌اند و فراینده تاثیرگذار انقلاب را با سرعتی بیشتر درک می‌کنند لذا دشمنی آن‌ها هم به همین میزان نسبت به انقلاب بیشتر شده است.

,

این مسئول گفت: امروز که در گام دوم انقلاب پا گذاشته‌ایم و به تعبیر رهبر معظم انقلاب؛ چهل سال انتظار پشت سر گذاشته شده و با حفظ ارزش‌ها و آرمان‌ها و دستاوردهای اصلی انقلاب ضرورت دارد که با حفظ گفتمان انقلاب اسلامی و مبنانی شکل‌گیری انقلاب و با روحیه جهادی بتوانیم این مرحله از انقلاب را با سرعت بیشتر پیش ببریم و دشمن را از خواسته خودش مایوس و نامید کنیم.

,

, , ,

کار جهادی مسیر توسعه را سرعت می‌دهد

, کار جهادی مسیر توسعه را سرعت می‌دهد,

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان قزوین ابرازکرد: انقلاب اسلامی در طول چهال سال گذشته در حوزه‌های مختلف فکری ،فرهنگ،اجتماعی،اقتصادی،سیاسی ،علمی گام های بلندی برداشته و به تعبیری تراز نسبی نیازهای جامعه نسبت به دوران طاغوت ارتقاء داده شده و در بخشی از این حوزه‌ها رشد و تراز حرکتی انقلاب مطلوب و قابل عرضه و دفاع به عنوان الگوی عملی در دنیای امروز است.

,

وی ادامه داد: در بخشی از حوزه‌ها هم نیاز به بازنگری و توجه ویژه داریم و هر جا که این دستاوردها قابل ارائه و به نوعی الگو شدند نیز جای پای افرادی با روحیه جهادی و با نگاه و اعتقاد خستگی ناپذیر دیده می‌شود.

,

این مسئول اضافه کرد: راستی و درستی با چاشینی ایثارگری و مجاهدت و تلاش رمز موفقیت و به نوعی رسیدن به قله‌های مرتفع بیشرفت در جامعه است.

,

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان قزوین بیان کرد: در طول یک سال گذشته به واسطه همت و همراهی مجموعه استان در قرارگاه پیشرفت و آبادانی از هسته‌های جهادی در روستاها و علما و عوامل اجرایی درسطح قرارگاه بهره‌مند شدیم.

,

وی با اشاره به کارگروه‌های پنج گانه گفت: ما توانسته‌ایم در ۷۱یک نقطه استان زمینه‌های پیشرفت و آبادانی در پنج محور فرهنگی، اجتماعی ،سلامت و بهداشت ،تعلیم و تربیت، اشتغال و اقتصاد و عمران و زیر ساخت به نوعی فراهم کنیم.

,

این مسئول در پایان افزود: با قرارگاه پیشرفت و آبادانی می‌توانیم دغدغه در بین مردم و مسئولین ایجاد کنیم که می‎شود بدون اعتبارات کلان و بودجه‌های هنگفت کارهای جهادی و عمرانی کرد؛ ما اگر بخواهیم منتظر بودجه باشیم ده‌ها سال باید انتظار بودجه و اعتبار را بکشیم اما امروز کار جهاد به نتیجه رسیده و مردم از این حرکت بهره‌مند شده‌اند.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه