اخبار داغ

با حضور مسئولان شهرستانی و استانی صورت گرفت؛

تجلیل از نمونه های بخش کشاورزی شهرستان خلیل آباد

تجلیل از نمونه های بخش کشاورزی شهرستان خلیل آباد
مراسم تقدیر از 19 تولید کننده نمونه بخش کشاورزی شهرستان خلیل آباد با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ در همایش تجلیل از قهرمانان بخش کشاورزی که عصر امروز با حضور مسئولان شهرستانی و استانی و جمعی از کشاورزان شهرستان برگزار شد از 19 تولید کننده نمونه بخش کشاورزی در شهرستان تقدیر بعمل آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, .,

 

,

85 درصد مردم شهرستان خلیل آباد، کشاورز هستند

, 85 درصد مردم شهرستان خلیل آباد، کشاورز هستند,

مجید طاهرپور در حاشیه برگزاری این همایش در جمع خبرنگاران با بیان اینکه چهاردهمین همایش تجلیل از تولیدکنندگان برتر عرصه کشاورزی شهرستان خلیل آباد برگزار شد، اظهار داشت: این همایش ها در راستای تشویق کشاورزان در استفاده از روش های نوین و جدید در عرصه کشاورزی است تا بتوانند در مصرف آب صرفه جویی بالا و همچنین بهره وری و تولید را در واحد سطح افزایش دهند.

,

وی با تاکید بر اینکه آشنایی سایر کشاورزان با کشاورزان پیشرو و استفاده از تجربیات آنها نیز از اهداف دیگر برگزاری این همایش ها است، خاطرنشان کرد: 85 درصد مردم شهرستان خلیل آباد، کشاورز هستند و برگزاری این همایش ها نیز ضروری است.

,

مدیر جهاد کشاورزی خلیل آباد با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را برای شهرستانی که قطب کشاورزی استان است به کار بسته ایم و امید داریم گام موثری برداریم، تصریح کرد: نمونه های بخش کشاورزی نیز بحث آموزش و صرفه جویی ها و پارامترهای دیگر را سرلوحه کار خود قرار داده اند و از یک مقدار مشخص زمین و منابع، حداکثر تولید را داشته اند.

,

وی همچنین اذعان کرد: شهرستان خلیل آباد 3 نمونه استانی و 16 نمونه شهرستان در سال جاری داشته است.

,

 

,

زلزله خاموش در دشت های آبی منطقه ترشیز

, زلزله خاموش در دشت های آبی منطقه ترشیز,

مجتبی شاکری در این مراسم با بیان اینکه هر سال که حال کشاورز خوب باشد مطمئنا حال همه افراد، بازار و اقتصاد خوب خواهد بود، اظهار داشت: سرمازدگی ها و خشکسالی ها در برخی سال ها نیز خسارت های بسیاری به باغات کشاورزی شهرستان وارد کرد.

,

وی با تاکید بر اینکه فعالیت های منطقه نیز به حوزه کشاورزی گره خورده است، خاطرنشان کرد: ۱۱ میلیارد تومان در حوزه کشاورزی تسهیلات پرداخت شده است و نسبت به سالهای گذشته جهاد کشاورزی در عرصه های مختلف به خصوص آموزش پیشرفت هایی داشته است.

,

فرماندار خلیل آباد با اشاره به اینکه بهره وری و راندمان کار در حوزه کشاورزی شهرستان رشد داشته است، تصریح کرد: کشاورزان در کنار محصول اصلی خود به فکر کشت های جایگزین سازگار با آب و هوای منطقه باشند.

,

وی با بیان اینکه امروزه در ۲۸۰ متری زمین در پی آب شرب هستند، اذعان کرد: در دشت های آبی منطقه یک زلزله خاموش در پی برداشت بی رویه از منابع آبی رخ می دهد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه