اخبار داغ

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل:

برقراری پرواز‌های نوروزی اردبیل به عراق و بالعکس از امروز

برقراری پرواز‌های نوروزی اردبیل به عراق و بالعکس از امروز
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: با رایزنی‌ها و پیگیری‌های انجام یافته پرواز‌های نوروزی از اردبیل به عراق و بالعکس برقرار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، بهروز ندایی بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های فرودگاه اردبیل اظهار داشت: با رایزنی‌ها و پیگیری‌های انجام یافته پرواز‌های نوروزی از اردبیل به عراق و بالعکس برقرار شد و مهم‌ترین هدف ما ارائه خدمات به زائران استان است تا بتوانیم پرواز‌های نوروزی نجف به اردبیل و اردبیل به بغداد برقرار کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی بیان کرد: در روزهای 27 اسفند ماه امسال و 5 و 12 فروردین سال آینده این پروازها برقرار می‌شود و در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد که درصدد هستیم با معاون بازرگانی شرکت هواپیمایی قشم ایر این مهم را به تحقق رسانده و مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

,

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل افزود: پروازهای فرودگاه اردبیل در ایام نوروز با کم‌ترین تاخیر مبنای کار قرار گرفته است که این خود رضایتمندی مسافران هوایی را ارتقا داده است و بی‌شک این مسئله برای ما حائز اهمیت است تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در خدمات‌رسانی به مسافران دست یابیم.

,

ندایی تصریح کرد: فرودگاه اردبیل شبانه‌روز برای خدمات‌رسانی به مسافران تلاش می‌کند تا بتواند به بخشی از اهداف خود که همان ایمنی پروازها و خدمات رسانی عالی به مسافران هوایی بود دست پیدا کردیم و سعی داریم در هفته پیش رو با کمترین تعلل و تأخیر، پروازها به سمت فرودگاه اردبیل انجام شود.

,

وی بیان کرد: خوشبختانه نسبت به سال‌های گذشته پرواز فرودگاه اردبیل رشد شایانی پیدا کرده که درصدد هستیم به تمامی اهداف خود در توسعه این پروازها دست یابیم و مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنیم که این مسئله در تحقق تلاش‌های انجام یافته به دست آمده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه