اخبار داغ

به مناسبت 22 اسفندماه سالروز شهدا انجام شد:

رونمایی از تندیس شهید فرهنگی " میکائیل کاظمی" در اردبیل + عکس

رونمایی از تندیس شهید فرهنگی " میکائیل کاظمی" در اردبیل + عکس
تندیس شهید فرهنگی شهید میکائیل کاظمی عصر امروز با حضور خانوده این شهید والامقام، مسئولان اداره کل اموزش و پرورش، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و سپاه و بسیج در مدرسه شاهد شهید میکائیل کاظمی اردبیل رونمایی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما،  تندیس شهید فرهنگی شهید میکائیل کاظمی عصر امروز با حضور خانوده این شهید والامقام، مسئولان اداره کل اموزش و پرورش، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و سپاه و بسیج در مدرسه شاهد شهید میکائیل کاظمی اردبیل رونمایی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اردبیل در این مراسم گفت: شهادت در فرهنگ اسلامی جایگاه والایی دارد و خداوند بارها در قرآن به این موضوع اشاره کرده است.

,

مصطفی کافی در مراسم رونمایی تندیس شهید احمد کاظمی اظهار داشت: مرور شجاعت و رشادت دلاورمردانی که با تکیه بر مفاهیم والای جهاد و شهادت به رسالت خویش عمل کرده و در هشت سال دفاع مقدس الفبای جوانمردی، ایثار و عدالت را با نثار جان خویش و صف آرایی در برابر دشمن معنا بخشیدند و بدین ترتیب تا آخرین نفس از کیان میهن دفاع و پاسداری کردند می تواند به نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه کمک کند.

,

وی با اشاره به اینکه با توجه به ایجاد توطئه های فرهنگی و سیاسی به وسیله دشمن، ترویج روحیه مجاهد پروری و فرهنگ ایثار یک اصل خواهد بود، افزود: در هر جامعه ای که با نهادینه کردن فرهنگ شهادت، بتوان افراد مجاهدی را تربیت و پرورش داد، چشم طمع دشمنان بر آن سرزمین بسته خواهد شد. چرا که نیروهای انسانی و تفکرات معنوی یک جامعه است که می تواند یک جامعه را حفظ کند و قدرت نظامی به تنهایی ضامن و پاسخگوی حفظ امنیت کشور نیست و آرمان، اعتقاد و ایمان برای تولید قدرت خیلی مهم تر است.

,

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: دشمنان همواره ملت ایران را رصد می کنند که تا چه اندازه به آرمان های انقلاب پایبند هستند و ملت ایران همواره باید قدردان ایثار شهدا هستند.

,

نصب یادمان های شهدا در تمامی مدارس شهرستان اردبیل قابل تقدیر است

, نصب یادمان های شهدا در تمامی مدارس شهرستان اردبیل قابل تقدیر است , نصب یادمان های شهدا در تمامی مدارس شهرستان اردبیل قابل تقدیر است ,

کافی از نصب یادمان های شهدا در تمامی مدارس شهرستان اردبیل خبرداد و افزود: استان اردبیل 2200 شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایارن کرده است که برای معرفی این شهدای والامقام به نسل های آینده و دانش اموزان نیاز بود تا یادمان های شهدا در مدارس شهرستان اردبیل نصب شود.

,

وی تصریح کرد: شهید میکائیل کاظمی یکی از شهدای فرهنگی بنام و نخبه فرهنگی بود که باید این شهید والامقام را الگوی خود در جامعه و برای دانش اموزان امروزی و فرهنگیان قرار دهیم.

,

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: شهید میکائیل کاظمی در دوران هشت سال دفاع مقدس و در منطقه شلمچه در یکی از عملیات های این منطقه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

,
,
,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,

اتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه