اخبار داغ

طنین‌ مدح اهل بیت(ع) در آستانه ولادت امیرالمومنین(ع) در نکا

طنین‌ مدح اهل بیت(ع) در آستانه ولادت امیرالمومنین(ع) در نکا
آخرین گردهمایی مداحان، ذاکران و شاعران آئینی نکا در سال 97 با حضور برادران و خواهران دلداده به مکتب اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در مسجد‌النبی(ص) این شهرستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، آخرین گردهمایی تخصصی مداحان، ذاکران و شاعران آئینی نکا در سال 97 چهارشنبه شب با حضور برادران و خواهران دلداده به مکتب اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در شامگاه چهارشنبه به میزبانی مسجد‌النبی(ص) این شهرستان برگزار شد.

حضور مداحان، ذاکران و شعرای آئینی با سابقه در کنار جوانان و افراد مبتدی یکی از ویژگی‌های خاص این مراسم است که سبب کمک به رشد هرچه بیشتر افراد در رشته‌های تخصصی آنها می شود.

این نشست‌های تخصصی به صورت ماهانه و با حضور اساتید متخصص شعر و ادبیات، آواز و روحانیت متخصص مقاتل برگزار می‌شود تا در آن به رفع اشکال و رشد سطح هر یک از شرکت‌کنندگان در رسته‌های تخصصی آن‌ها شود.

اجرای افراد تازه کار در حضور و جمع افراد با سابقه بیشتر و بیان مشفقانه ایرادات از دیگر اثرات برگزاری این چنین برنامه‌هایی است که سبب دیده شدن این افراد در سطح شهرستان نیز می‌شود که جنبه عدالت توجه به همه افراد نیز رعایت شود.

این برنامه در مناسبت‌های خاص هر ماه برگزار می‌شود و در آن میان شرکت کنندگان تبادل شعر، سبک و نغمات مختلف استفاده شده از سوی افراد گوناگون صورت گرفته و تأثیر بیشتری می‌گیرد.

حضور شاعران آئینی، مداحان و ذاکران از قشر خواهران در این برنامه نیز از نکات جالب توجه آن است که به گفته مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان نکا این برنامه در سال 98 با اهتمام جدی‌تر و مدیریت بیشتر در دستور کار قرار خواهد گرفت.

به گفته سیف‌الله سهرابی برگزاری چنین برنامه‌هایی در کنار کلاس‌های تخصصی آموزش مداحی در سطح شهرستان نکا آینده بسیار خوبی را در این زمینه در سال‌های آینده نوید می‌دهد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه