اخبار داغ

مدیرکل دامپزشکی استان زنجان:

نظارت دقیقی بر گوشت‌های وارداتی به کشور داریم/ اعزام ناظران دامپزشکی به کشورهای مبدا صادر کننده گوشت قرمز

نظارت دقیقی بر گوشت‌های وارداتی به کشور داریم/ اعزام ناظران دامپزشکی به کشورهای مبدا صادر کننده گوشت قرمز
مدیرکل دامپزشکی استان زنجان از اعزام ناظران دامپزشکی به کشورهای مبدا صادر کننده گوشت قرمز خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدباقر حاج کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به نظارت دامپزشکی به گوشت‌ها وارداتی اظهار کرد: نظارت‌های ما در کشور مبدا صادر کننده توسط دو ناظر سازمان دامپزشکی یعنی دکتر دامپزشک و روحانی انجام می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه تا زمان بارگیری این گوشت‌ها تحت نظارت هستند، ابراز کرد: بعد از ترخیص این گوشت‌ها در گمرک بلافاصله به یک سردخانه انتقال داده‌ می‌شوند که در این مرحله نیز کارشناسان ما نظارت لازم را دارند.

,

مدیرکل دامپزشکی استان زنجان با بیان اینکه در مرحله توزیع این گوشت‌ها به بازار نیز نظارت لازم را داریم، عنوان کرد: در مغازه‌های عرضه کننده نیز نظارت داریم تا مشکلات بهداشتی پیش نیاید.

,

وی با اشاره به اینکه گوشت از کشورهای مختلفی وارد کشور می‌شود، عنوان کرد: برزیل، کشورهای عضو اتحادیه اروپا، ارمنستان، قرقیزستان و گرجستان کشورهای هستند که ما از آنها گوشت وارد می‌کنیم که ناظرین ما در این کشورها حضور دارند و به روند صادرات نظارت دارند.

,

حاج‌کاظمی با بیان اینکه گوشت‌های منجمد از کشور برزیل وارد کشور می‌شود، گفت: گوشت‌های گرم از کشورهای نزدیک وارد شده که ۶ روز برای این کار پیش بینی شده که نظارت لازم در این خصوص انجام می‌شود.

,

وی با اشاره به نظارت‌های دامپزشکی به مرغداری‌ها خاطرنشان کرد: مرغداریهای ما در مراحل پرورش تحت نظر بوده و نمونه‌گیری‌های لازم در این مدت انجام می‌شود.

,

مدیرکل دامپزشکی استان زنجان با بیان اینکه ناظرین ما در کشتارگاه‌ها به روند ذبح شرعی و همچنین کنترل بیماریهای احتمالی نظارت دارند، اظهار کرد: مرغداران استان زنجان  به موضوعات آگاه بوده و ما مشکلی در این زمینه نداریم.

,

وی با تاکید بر اینکه حتی یک مرغداری غیرمجاز در استان نداریم، گفت: متوسط ظرفیت مرغداران ما ۲۷ هزار قطعه است.

,

حاج‌کاظمی بیان کرد: ما در استان زنجان از نظر پرورش و تعداد مرغ تولیدی هیچ مشکلی نداریم و حتی میزان پرورش مرغ مازاد نیاز استان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه