اخبار داغ

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه:

وجود کانال های مشکل دار از عوامل اصلی آب گرفتگی در ارومیه است

وجود کانال های مشکل دار از عوامل اصلی آب گرفتگی در ارومیه است
معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه گفت: وجود مشکل در کانال های انتقال آب یکی از اصلی ترین عوامل آب گرفتگی در معابر شهر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  امیر سحابی در گفت و گو با اروم نیوز، اظهار کرد: یکی از عوامل اصلی که منجر به بروز آب گرفتگی در معابر می شود وجود کانال های ضروری مشکل دار است که البته صرفا مربوط به چند سال اخیر نمی شوند و سال هاست برای شهر مشکل ساز هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی افزود: عوامل دیگری که موجب بروز این مشکل می شوند، هدایت روان آب ها از منازل به جوی های و همچنین تخلیه زباله ها توسط برخی از مردم در درون کانال ها است که در زمان بارندگی جلوی عبور آب را می گیرند.

,

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه تصریح کرد: تمامی موارد مشکل ساز احصاء شده و رفع آن ها در دستور کار قرار گرفته است.

,

وی در ادامه در رابطه با مشکل آب گرفتگی معابر در مناطق حاشیه شهر ابراز داشت: غالبا اقدامات برخی از شهروندان در تفکیک و ساخت و ساز های غیر قانونی، بدون رعایت شیب زمین و لحاظ محل خروج روان آب ها در مناطق حاشیه شهر از عوامل بروز این مشکل است.

,

سحابی در ادامه گفت: برای حل مشکل آب گرفتگی در مناطق حاشیه شهر حضورا در آن مناطق حاضر می شویم تا نقاطی را برای هدایت روان آب ها انتخاب کنیم و حتی در مواقع لزوم قسمتی را آزادسازی کرده و به عنوان یک مجرای تخلیه آب در نظر می گیریم.

,

وی افزود: ۲۴ ساعت قبل از هر بارندگی نیروهای ما آمادگی کامل را دارند تا در صورت بروز مشکل به موقع در محل حاضر شده و آن را رفع نمایند گرچه در برخی موارد، مانند مشکلاتی که بواسطه شیب منفی ایجاد می شود هر چقدر نیروی انسانی هم به آن منطقه اعزام شود کاری از دست کسی بر نخواهد آمد و حل مشکل کمی دشوار خواهد بود.

,

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: در اکثر مناطقی که نیاز به احداث کانال های اصلی داشتند اقدام به ایجاد آن ها کرده ایم و احداث آن در سایر مناطق نیز در دستور کار ما قرار دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه