اخبار داغ

سردار صفوی در یادواره 556 شهید ناو تیپ امیرالمومنین(ع) بوشهر:

در دوران دفاع مقدس پولدارها، سیاسیون و ترسوها حضور نداشتند / خون شهدای ایران مکتب و جبهه مقاومت اسلامی را شکل داد

در دوران دفاع مقدس پولدارها، سیاسیون و ترسوها حضور نداشتند / خون شهدای ایران مکتب و جبهه مقاومت اسلامی را شکل داد
مشاور و دستیار عالی مقام معظم رهبری گفت: خون شهیدان مانند مهدوی و گرد در سال 66 مقابل ناوهای غول پیکر آمریکا ایستاد و نشان داد شهادت جریان زنده و پویایی و توقف ناپذیر است که مخصوص بنده گان خاص الهی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس ؛ اولین یادواره 556 ناو تیپ امیرالمومنین(ع) استان بوشهر شب گذشته با حضور سرلشکر سید یحیی صفوی مشاور و دستیار عالی نظامی مقام معظم رهبری، اعضاء شورای تامین استان، خانواده معظم شهدا و جمعی از اقشار مختلف مردم استان بوشهر در شهر جدید عالیشهر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

, ,

سرلشکر سید یحیی صفوی مشاور و دستیار عالی مقام معظم رهبری در اولین یادواره شهداء ناو تیپ امیرالمومنین(ع) استان بوشهر، گفت: در ابتدای سال جدید و آغاز دهه پنج و گام دوم انقلاب جوانان باید تلاش های خود را افزایش دهند و در استان بوشهر اثرگذاری بسیار بالایی داشته باشند.

,

مشاور عالی مقام معظم رهبری اظهار کرد: چه کسی باور می کرد خون شهدا و ناله و گریه مردم ایران در محرم و صفر راه کربلا را باز کند، اما خون شهدای دفاع مقدس راه کربلا را باز کرد و قطعا خون شهداء مدافع حرک راه قدس را باز خواهد کرد.

,

, ,

دستیار عالی رهبری افزود: به فضل الهی امروزخون شهیدان ثمر داده است، خون شهیدان مانند مهدوی و گرد در سال 66 مقابل ناوهای غول پیکر آمریکا ایستاد و نشان داد شهادت جریان زنده و پویایی و توقف ناپذیر است که مخصوص بنده گان خاص الهی است؛ هر گلوله ای به پیشانی شهدا می نشیند از قبل ثبت شده است.

,

صفوی بیان کرد: اگر همه دانشمندان جمع شوند نمی توانند یک مورچه حیات دهند و اگر همه عالم جمع شوند نمی توانند یک حیات را بگیرند، اما ملت ایران اسلامی بیش از 20 هزار شهید و 200 هزار جانباز برای بقاء اسلام هدیه داده اند.

,

فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: درود خدا بر پدران و مادران شهدا که دسته گل هایی را تربیت و تقدیم اسلام کردند و در پرپر شدن آنها صبر کردند، تا کسی فرزندش شهید نشود قدر خانواده شهداء نمی داند و تا کسی انگشتش قطع نشود قدر جانبازان نخواهد فهمید.

,

, ,

وی با بیان اینکه شهدا مجذوب قرآن شدند که اینگونه به شهادت رسیدند، خاطر نشان کرد: در دوران دفاع مقدس پولدارها، سیاسیون و ترسوها حضور نداشتند، آنچه ما در دوران دفاع مقدس مشاهده کردیم افرادی از سطح پائین جامعه بودندکه استان بوشهر بیش از 36 هزار نفر اعزامی داشت.

,

مشاور عالی مقام معظم رهبری تصریح کرد: ایران قدرتمند است و هیچ ابر قدرتی نمی تواند مردم ایران را شکست دهد، امروز قدرت الهی در ایران به واسطه حضور مقام معظم رهبری حاکم است، آمریکا کوچک و صهیونیست عددی نیست که بخواهد به ایران کوچکترین اهانتی کنند.

,

, ,

شهدا روحیه ای برای تمام مسلمانان هستند

, شهدا روحیه ای برای تمام مسلمانان هستند,

دستار عالی نظامی فرمانده کل قوا افزود: اگر فریاد الله اکبر جوانان مسلمان از فلسطین می شنوید که استکبار را از پا درآورده است، مسلمانان جهان الگو فریاد الله اکبر مردم ایران در دوران دفاع مقدس را آموخته اند و خانواده های شهدای ایران روحیه ای برای تمام مسلمانان جهان هستند.

,

فرمانده سابق سپاه پاسداران گفت: بعداز پیروزی انقلاب اسلامی همه مسلمانان فهمیدند آزادی زیر پرچم رسول الله است که جهاد اسلامی در فلسطین توسط گروه های مسلمان و مومن شکل گرفت و خون شهدای ایران مکتب و جبهه مقاومت ایجاد کرد.

,

, ,

صفوی عنوان کرد: تجربه شهدای ایران به عراق، سوریه و یمن صادر شد که بیش از چهار سال است که هزاران بچه های یمنی توسط استکبار جهانی شهید می شوند اما مردم مقاومت می کنند که قطعا سرانجام آنها پیروزی خواهد بود.

,

وی با اشاره به پیام شهدا برای مردم، خاطرنشان کرد: مردم ایران امیدوار به پیروزی باشند و این کشور به برکت خون شهدا مرکز شیعه و بزرگترین پایگاه حضرت امام عصر(عج) خواهد بود.

,

, ,

دستیار  عالی رهبر معظم انقلاب ابراز کرد: همه مسئولین صادقانه مشکلات مردم را رفع کنند و بدون جناح بندی های سیاسی بجای حرف عمل کنند و اگر شهداء زنده بودند قطعا به کارگزاران خواهند گفت از نعمت الهی رهبر معظم انقلاب اطاعت کنید تا پیروز شوید.

,

ارزش خانواده شهدا کمتر از شهادت نیست

, ارزش خانواده شهدا کمتر از شهادت نیست,

سرتیپ دوم پاسدار رمضان زیراهی فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه با اشاره به فداکاری شهداء، گفت: به برکت خون شهداء و رزمندگان اسلام امروز ایران بر قله عزت و افتخار ایستاده است.

,

فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه اظهار کرد: زنده نگه داشتن نام شهید کمتر از شهادت نیست و نه تنها جامعه را بیمه می کند، بلکه یاد و خاطره شهداء انفاس قدسی آن ها روح تازه ای در کالبد انسان ها می دمد.

,

, ,

زیراهی با بیان اینکه ارزش خانواده شهدا کمتر از شهادت نیست، افزود: ایران اسلامی تا ابد مدیون خون شهداء و جوانانی است که برای دفاع از اسلام و میهن از خانه و خانواده خود دل کندند و در مقابل دشمنان اسلام ایستادند.

,

در ادامه مراسم از خانواده 556 شهید ناو تیپ امیرالمومنین(ع) استان بوشهر تقدیر شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه