اخبار داغ

رئیس اداره بهزیستی میاندوآب خبر داد:

اهدای ۲۰۰ بسته غذایی توسط خیران به مددجویان بهزیستی میاندوآب

اهدای ۲۰۰ بسته غذایی توسط خیران به مددجویان بهزیستی میاندوآب
رئیس اداره بهزیستی میاندوآب گفت: در آستانه عید نوروز، خیران میاندوآبی، ۲۰۰ بسته غذایی و هشت دستگاه دوچرخه را به مددجویان تحت پوشش بهزیستی میاندوآب اهدا کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا علی کریمی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اعلام این خبر اظهار کرد: در آستانه سال نو، تعدادی از خیرین اقلامی را برای کمک به مددجویان بهزیستی تهیه و در اختیار این سازمان قرار داده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

رئیس اداره بهزیستی میاندوآب با اشاره به اهدای هشت دستگاه دوچرخه توسط یک فرد خیر میاندوآبی، افزود: این دوچرخه ها هر کدام به ارزش ۱۵ میلیون ریال برای اهدا به مددجویان توسط این فرد نیکوکار در اختیار بهزیستی قرار داده شده اند.

,

وی با بیان اینکه همه ساله خیرین بزرگوار و نیک اندیش دل مددجویان تحت پوشش بهزیستی را شاد ساخته اند، گفت: خیران نیکوکار شهرستان میاندوآب در آستانه سال نو برای شادی خانواده های تحت پوشش این اداره ۲۰۰ بسته مواد غذایی شامل برنج، روغن و مرغ اهدا کردند.

,

کریمی تصریح کرد: اقلام اهدا شده در بین خانواده های نیازمند تحت پوشش در آستانه سال نو توزیع می شوند.

,

رئیس اداره بهزیستی میاندوآب اظهار کرد: خدمت به جامعه معلولان، محرومان و سالمندان از کارهای حسنه است که عواقب اخروی و معنوی بسیار خوبی برای نیکوکاران دارد و امیدواریم خیرین و مردم خانواده های نیازمند تحت پوشش این سازمان در میاندوآب را فراموش نکرده و ما را در مجموعه بهزیستی برای خدمت رسانی به افراد تحت پوشش یاری رسانند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه