اخبار داغ

ریاست مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی خراسان شمالی:

آماده باش ۲۷۰ نیرو اورژانس خراسان شمالی برای چهارشنبه سوری / مصدومیت ۱۹ نفر در حوادث چهارشنبه آخر سال ۹۶

آماده باش ۲۷۰ نیرو اورژانس خراسان شمالی برای چهارشنبه سوری / مصدومیت ۱۹ نفر در حوادث چهارشنبه آخر سال ۹۶
ریاست مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی خراسان شمالی گفت: 270 نیرو مرکز اورژانس و 44 آمبولانس در 44 پایگاه در سراسر استان آماده باش هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک تقی دولت آبادی، رئیس سازمان اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در حوادث چهارشنبه‌سوری سال گذشته 19 نفر در استان مصدوم شدند که 17 نفر از مرکز استان و دو نفر از شهرستان اسفراین بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک, عصراترک, تقی دولت آبادی، رئیس سازمان اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار,  ما,  ,  اظهار کرد: در حوادث چهارشنبه‌سوری سال گذشته 19 نفر در استان مصدوم شدند که 17 نفر از مرکز استان و دو نفر از شهرستان اسفراین بودند.,

 

,

وی ادامه داد: افراد مصدوم شده به صورت سرپایی مداوا شدند و یک نفر براثر آسیبی که به انگشتش وارد شده بود منجر به قطع بند یکی از انگشتان شد.

, وی ادامه داد: افراد مصدوم شده به صورت سرپایی مداوا شدند و یک نفر براثر آسیبی که به انگشتش وارد شده بود منجر به قطع بند یکی از انگشتان شد.,

 

,

دولت آبادی 70 درصد افراد آسیب دیده در حوادث چهارشنبه سوری سال گذشته را در رنج سنی جوان و نوجوان اعلام کرد و گفت: مابقی به صورت رهگذر بودند که در سنین میانسال و کودک اعلام شده اند.

, دولت آبادی 70 درصد افراد آسیب دیده در حوادث چهارشنبه سوری سال گذشته را در رنج سنی جوان و نوجوان اعلام کرد و گفت: مابقی به صورت رهگذر بودند که در سنین میانسال و کودک اعلام شده اند.,

 

,

مدیر مرکز فوریت های پزشکی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان اضافه کرد: در سال 95 تعداد 23 نفر دچار سوختگی شده بودند که با ارائه آموزشها و عملکرد مطلوب صداو سیما در این مورد این تعداد در سال 96 کاهش پیدا کرد.

,

 

,

دولت آبادی بیان کرد: یک روز قبل از چهارشنبه آخر سال، تمامی پایگاه های اورژانس ۱۱۵ سطح استان با تمامی امکانات در آمادگی کامل قرار دارند.

,

 

,

این مقام مسئول عنوان کرد: 270 نیرو مرکز اورژانس و 44 آمبولانس در 44 پایگاه در سراسر استان برای خدمات دهی در این روز در حال آماده باش برنامه ریزی شده اند.

,

 

,

وی در انتها با اشاره به اینکه با ارائه آموزشها در مدارس برای دانش آموزان و والدین تعداد حوادث کاهش چشمگیری داشت ، گفت: هماهنگی و شروع آموزش های همگانی برای عموم مردم و توزیع پمفلت، آموزش رابطین سلامت آموزش و پرورش جهت پیشگیری حوادث چهارشنبه آخر سال، آموزش عمومی در مساجد محلات و استفاده از ظرفیت فضای مجازی و سایت خبری و اطلاع رسانی داشگاه نیز در حال اجراست.

,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه