اخبار داغ

معاون دانشگاه آزاداسلامی واحد بوشهر:

صیانت از آرمان شهدا وظیفه همگانی است

صیانت از آرمان شهدا وظیفه همگانی است
معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر گفت: داشته‌هایمان را مدیون خون پاک شهدا هستیم و باید با جان و دل راه آنان را ادامه دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس ؛ باقر گرگین معاون فرهنگی دانشگاه آزاد استان بوشهر صبح امروز در مراسم تجلیل از همسران و مادران شهدا با حضور همسر شهید مسعود خلعتی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر گفت: شهدا با خون خود انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را جهانی کردند و در دوران جدایی و بیگانگی با حقیقت، حماسه‌ای که شهیدان پیش روی ما گشودند تذکر عبور از این دوران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,


وی با تأکید بر اینکه نوای دعوت شهیدان به جاودانگی تا همیشه روزگار در گوش تک‌تک آحاد جامعه طنین‌انداز است، اظهار کرد: مگر می‌شود کسانی که درد پوچی دوران را احساس می‌کنند، وقتی با زلال‌ترین درمان در تاریخ خود روبه‌رو می‌شوند آن را نشناسند.

,
,


معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با بیان اینکه داشته‌هایمان را مدیون خون پاک شهدای والامقام هستیم، عنوان کرد: باید با جان و دل راه شهدا را ادامه داده و از دستاوردهای ارزشمند شهدا صیانت کنیم.

, ,
,

گرگین تصریح کرد: امروز در پرتوی الگوگیری از فرهنگ شهادت باید آینده را به تماشا نشست، نه اینکه آن قله رفیع را که شهدا برای ما رقم زدند را منزلگاه خود بپنداریم و به امروز خود مشغول شویم.

,

وی یادآور شد: گذشته‌ ما قله‌‌ای بس بزرگ است که باید بر فراز آن ایستاد؛ اما افقی دیگر در میان است که آینده انقلاب اسلامی را رقم خواهد زد.

,


در ادامه زهرا تعجب همسر شهید خلعتی مطرح کرد: نسل جوان امروز ما که جنگ و مسائل آن را تجربه نکرده‌اند، ذهنیت مبهمی از رزمندگان و روزهای دفاع مقدس دارند.

,
,


وی با بیان اینکه باید فرصت نگاه‌ کردن به زنان و مردان جنگ تحمیلی از زاویه‌ای دیگر برای نسل جوان انقلاب مهیا شود، خاطرنشان کرد: زاویه‌ای که در آن علاوه بر جنگ، عشق‌های پاک رزمندگان، شهدا و جانبازان به ذات مقدس الهی، همسران و فرزندانشان به خوبی دیده می‌شود.

,
,


شهید خلعتی از شهدای نیروی دریایی و از نخستین گروه‌های شهید در رویارویی مستقیم با نیروهای آمریکایی است که شهریور ۶۶ در خلیج‌فارس در حمله نظامیان آمریکایی به کشتی تدارکاتی «ایران اجر» به شهادت رسید.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه